Sex Hikayeleri | Adult Ensest Hikayeler, Sikiş azdırıcı hikayeler, Aile içi, Otobüs, gay, Lezbiyen Hikayeleri

Yengemi Dağıttım

Posted on: Ağustos 29, 2008

Ben emre 15 yaşında 1.73 boyunda 70 kiloda yapılı vücüdum olan biriyim neyse anımı anlatayım size bu olay geçen hafta başımdan geçti ben yengemgile yemek yemeye gittim yengemin üzerinde asgılı badi vardı altında ise tayıt vardı götü tayıta yapışmış amı belli oluyordu ben isi televizyon izliyordum çaktırmadan odayı süpüren yengemin .

götüne bakıyordum yengem bir an farketti ben ise çok utandım ama hiç bişey demedi sonra bana ben bir bonyoya girip duş alcam dedi bende tamam dedim fırsattan istibare yengemi izledim

yengem 1.70 boylarında 80 76 kilo civarlarında sexsi bir kadındır ben yengemi izlerken o beni fark etti üstüne bornozunu alıp

banyodan çıktı bna utnmıyomusun dedi ben ise hiç ses çıkarmıyordum ve en sonunda dayanamayıp yengemin dudak larına yapıştım hayvan

gibi somuruyordum yengem isi kaçmaya çalışıyordu yengem bir anda kendini bana bıraktı çok mu istiyosun dedei bende evet dedim ozaman al beni seninim artık dedi bama bende hemen yatağa yatırıp bornozunu çıkardım o kocaman göğüslerini emdim sonra elimi amına

attım amını parmaklıyordum sonra yalamaya başladım yengemin amını sonra beninkini 17 liği ağzına verdim çok fena somuruyordu sonra yeter artık

dedi gir içime dedi bende beninkini kremleip amına doğru sokmaya başladım zorlanıyordu girmiyordu ben ise bi anda kökledim ve ahhhhhh

ohhhh diye çığlık attı 5 6 dakka git gel yaptım boşalacaktım artık çıkarıp ağzına boşaldım menümün hepsini yuttu bide götten sikiyimmi dedim biraz naz yaptı ama sonunda ikna ettim ve beninkini ağzına verdim yalamaya başladı beninki tekrar hayvan

gibi oldu ve yengemi domalttım götünü kıremleyip benim yarağı götüne doğru sokmaya başladım ama girmiyordu biraz zorlandım sokamadın en sonunda birden kökledim hepsi iç,ndeydi yengem ama bir çığlık attıki herkes duydu bayldı zannrttim bana kısık sesle hadi devm et

diyordu belliki oda zevk alıyordu ve götüne üç sefer boşaldıktan sonra bonyo yapıp yemeğimi yiğip gittim.haftada 2 veye 3 sefer .

yaparız boş vakitlerde.

No Responses Yet to "Yengemi Dağıttım"

slm kızlar para karşılığı sex yapmak istiyorsanız ekleyin kudurdum am istiyorum

para karşılığı sex yapmak isteyen kızları bekliyorm..kudurdm am istiyorm.ekleyin lütfen..hepsex3232

Bir Cevap Yazın

  • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.
  • yılmaz: msn ekle fantezının kralını anlatım san ucurum senı donmelisin_bana_gulum@hotmail.de
  • harun: slm yavrum nasılsın sana numaramı vereyim 05428080801 ben harun afyonluyum telefonda sexe bayılıyorum

Kategoriler

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

