Sex Hikayeleri | Adult Ensest Hikayeler, Sikiş azdırıcı hikayeler, Aile içi, Otobüs, gay, Lezbiyen Hikayeleri

Anaaa Karıya Bak

Posted on: Ağustos 20, 2008

Florya kavşagında yürürken birden bire karşıma iri memeli koca götlü bir hatun cıktı. Altındaki beyaz kaprisi ve içindeki tangasıyla beni delirtiyordu. Bir anda yolumu degiştirip karıya dogru yöneldim. karı beni fark etti. Bir de baktım o da ne? Hızlı adımlarla yürümeye başladı. Tabi ben kafaya koymuşum zükecem. Karı bir anda .

çamlığa girdi. İzimi kaybettiririm hikayesine. Ama bende o göz varmı? Bir anda ağaçların arkasından çıkıp karının göte yapıştım. karı yapma yapma diye bağırıyordu. Kaç para istiyorsan veririm beni bırak dedi.

Ben de tamam dedim. Aldım parayı. Sikmeye başladım. Malafatı çıkarıp ağzına verecektim ama aklıma ısarabilir olasılığı geldi. Bende gömleğinin düğmelerini patlatarak o iri göğüsleri taşıyan sütyenle karşı karşı kaldım. Onu da parçalayarak bir engeli daha aştım. Ve o iri göğüsleri

yalamaya başladığım an karı bir anda zevke gelmeye başladı. Bir anda kendimizi yerde bulduk. karı zevke geldi ama yine naz

yapıyor. Bir anda capriyi yırttım. Tangasını yana çekip amına sokmaya başladım ki o anda adamın biri geldi. Ben durdum bi

an sonra baktımki bizim hüsam. Dediki lan kambersiz sikiş olurmu lan. Dedim gel buyur bu karı sana da bana da yeter. Beraberce önden arkadan ağızdan kulaktan vermeye başladık. Ver allahım ver… Gönderen: Tosbağa

Bir Yanıt Bırakın

  • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.
  • yılmaz: msn ekle fantezının kralını anlatım san ucurum senı donmelisin_bana_gulum@hotmail.de
  • harun: slm yavrum nasılsın sana numaramı vereyim 05428080801 ben harun afyonluyum telefonda sexe bayılıyorum

Kategoriler

