Sex Hikayeleri | Adult Ensest Hikayeler, Sikiş azdırıcı hikayeler, Aile içi, Otobüs, gay, Lezbiyen Hikayeleri

Arkadasımın Annesı

Posted on: Ağustos 20, 2008

Ben istabuldan 18 yasında bır gencımsıze ılk deneymımı anlatacagım okuldan bı kız arkadasımın annesı vardı cok samımıydık onlara mısafırlıge gıdıyordum kahvaltılar felan annesı cok dar gıyordu badıler uzun taytlar felan hep onu hayal edıyordum bırgun evlerıne gıttım ve evde sadece o

vardı sotr ve badı gıymıstı ıcerı gırdım muahbet edıyoruk hemde o mutfakta ısını yapıyordu arkası bana donuktu artık dayanamadım arkasından yaklasıp kolarrının ustunden yakaladım ne yapıyorsun demeye kalmadan cekyata yatırdım agzını kapattım sakın bagırma dedım sortunu ındırdım hıc karsı cıkmıyordu

amı hfıf kıllıydı belını kladırıp sıkımı amında gezdırmeye basladımkorkmus bır sekılde bana bakıyordu sıkım tas gıbı olmustu ılk seferde ıcıne

gırdım gıdıp gelıyordum sıkımı cıkarttım ve onu domalttım oda artık zevk almaya baslıyordu dolerımı got delıgıne bosalttım gotten sıkmememı soyledı ben onu dınlemedım yavasca gırmeye basladı acdan ınıltıler cıkartıyordu gıdıp geldıkten sonra ıcıne bosaldım sonra banyoya bırlıkte

gıttık ada artık brnı sevıyor ve hafta da bır sıkısıyoruz onu cok sevıyorumGönderen: color

Bir Yanıt Bırakın

  • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.
  • yılmaz: msn ekle fantezının kralını anlatım san ucurum senı donmelisin_bana_gulum@hotmail.de
  • harun: slm yavrum nasılsın sana numaramı vereyim 05428080801 ben harun afyonluyum telefonda sexe bayılıyorum

Kategoriler

