Sex Hikayeleri | Adult Ensest Hikayeler, Sikiş azdırıcı hikayeler, Aile içi, Otobüs, gay, Lezbiyen Hikayeleri

Ayşe Teyzem 43 Yaşında

Posted on: Ağustos 20, 2008

Teyzem Ayşe 43 yaşında bir kadındır. Boyu 1. 56 kilosu da yaklaşık 70 dir. İri memelerinin yanı sıra dünyada eşi

benzeri bulunmayan büyüklükte de bir göte sahiptir. Yapısı gereği hep gençtir hep gençlerle takılır. Arkadaşlarla evde toplandığımızda hep civarlarda bir şeylerle uğraşır. Dapdaracık kıyafetler ve isterik tavırlar onun doğasında vardır. Yine arkadaşlarla toplandığımız bir gün Ayşe gelip yanımıza oturdu. Dapdaracık bir tayt ve onun belirginleştirdiği iri bir götü vardı. Kolsuz tişörtü iri memelerini dizginleyemiyordu. Hatta yandan bakıldığında kalıplaşmış memeleri yarı

yarıya dışarıdaydı. Meme uçlarını sıktığı için sutyen kullanmadığını söylerdi hep. Bacak bacak üzerine atıp bi sigara yaktı. Kıpkırmızı dudakları sigarayı emdikçe sikimde kıpırdamalar baş gösteriyordu. Sorduğumuz her soruya cevap verirken kafasını sallıyor ve futbol topu büyüklüğündeki halka küpeleri birbirine çarpıyordu.

Derken ayağa kalkıp bize yöneldi ve şunu dedi. kimse beni sevmiyor,kimse bana değer vermiyor. . . bir doğum günümüzü bile

hatırlamadılar Şaşırmıştık. Ayağa kalktım ve yanına gidip yanağına bir öpücük kondurdum mutlu yıllardedim. Diğerleri de beni takip ettiler. Ayşenin neşesi yerine gelmişti. Teybe bir şeyler koyduk ve hep birlikte kurtlarımızı döktük. Kan ter içinde kalarak koltuklara yığıldık. Bir süre sessizlik

oldu. Ayşe o an parmağına ağzına sokarak inlemeye başladı. Herkes birbirine şaşkınlıkla baktık. Ayşe masturbasyon yapmaya başladı. Sikim dikleşmeye başlamıştı.

Bir anda Ayşe bağırdıYarrak istiyorum. Hediyemi verin banaErdem ani bir hareketle sertleşmiş yarağını Ayşenin ağzına soktu. Seri şekilde girip çıkıyordu. Bundan cesaret alan diğerleri de Ayşeye yöneldiler. Kaşla göz arasında karıyı soydular Vakit kaybetmeden Ayşe Erdemin üzerine çıktı. Hemen ardından

Cüneyt hiç zorlanmadan sikini götüne soktu. İki yarrak da sokup .

çıkmaya başladı ama ve göte. Semih ve Serkan da ağzını sikiyorlardı. Geri kalan bizlerde otuzbire başlamıştık. İnlemeler hiç kesilmiyordu. Biri götü bırakıyor yerine başkası geçiyordu. Yarrak delisi Ayşe orgazm üstüne

orgazm oluyordu. Tam o sırada Ayşe götünü siken Yavuzu itti ve bana seslenerekDünyanın en şanslı yeğenisin,üvey de olsak teyzen sayılırız. Hadi bu göt seni bekliyor durma pompala. Büyük bir şevkle girdim arkasına. Çok rahat kayıyordum.Saat üçe geliyordu. Ayşe hadi

çocuklar elinizi çabuk tutun enişteniz gelecek dedi. Ben devam ediyordum işime. Ayşe bağırıyorduhadi Rüstem köküne kadar sok şu meretiTam dört saat boyunca hiçbir deliğini boş bırakmadık. Her saniye pompaladık. Boşalmak .

üzere olduğumu hissedince çıkardım sikimin başını. O an o koca göt deliğini gördüm. Mosmor ve koca bir delik. Sikilmeyi hak eden. Hepimiz Ayşeyi çevreledik. Mutlu sona az kalmıştı. Ayşe bize dönüpHadi bakalım şimdi sıra pastanın kremasında. . . Gözlerimin içine bakarakdöl manyağına çevirin benidiye yalvarıyordu. Teker teker emmeye başladı. Sonunda

birer birer patlamaya başladık. Kendimi sıkıyordum. Benden önceki sekiz yarrak Ayşenin suratını resmen beyaz bir göle çevirmişlerdi. Dayanamayarak suratına boşaldım. Son damlasına kadar emdi yarrağımı. Diğerleri itiraz ettiler ama Ayşe sakindieee nede olsa akraba sayılırız. . . Saat beşe

doğru kafamı kaldırıp etrafa baktığımda bütün arkadaşlarım bundan memnun bir şekilde eşyalarını topluyorlardı. O minyon tipli,iri memeli,koca götlü tank gibi kadınsa yerde döllerden oluşmuş bi denizde inliyordu. Ayşe son bir kez ayağa kalkarak arkadaşlarıma seslendiBana benzeyen taş gibi kız arkadaşlar

bulana kadar size bedava siktireceğim kendimi. . . ama en çok Rüsteme dedi

Bir Yanıt Bırakın

  • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.
  • yılmaz: msn ekle fantezının kralını anlatım san ucurum senı donmelisin_bana_gulum@hotmail.de
  • harun: slm yavrum nasılsın sana numaramı vereyim 05428080801 ben harun afyonluyum telefonda sexe bayılıyorum

Kategoriler

