Sex Hikayeleri | Adult Ensest Hikayeler, Sikiş azdırıcı hikayeler, Aile içi, Otobüs, gay, Lezbiyen Hikayeleri

Celalin Haklı Öfkesi

Posted on: Ağustos 20, 2008

– Merhaba , iyi günler – İyi günler – Celal bey?le görüşmek istiyordum – Maalesef Celal bey yoklar efendim – Ne zaman döner ? – Sanırım beşe doğru – Burada beklememde bir sakınca var mı ? – Elbette

,bekleyebilirsiniz. İçecek ne alırsınız? – Bir çay lütfen. – Siz Celal bey?le iş mi görüşeceksiniz ? – Hayır , Celal benim yatılı

okuldan sınıf arkadaşımdır. – Yaaa… – Evet tam dört yılımız gece gündüz beraber geçti. – Çok güzel. – Siz Celal beyin sekreterimisiniz ? – Evet. –

Celal işinin biliyor, çok güzelsiniz… – Teşekkür ederim, deminden beri beni süzdüğünüzün farkındayım… – Evet ama siz de çok güzelsiniz. – .

Çayı alırken de gözleriniz göğüslerimdeydi. – Evet onlar da çok güzeller. – Biraz küçükler. – Ama çok sert ve dik. – Yakından görmek istermisin ? – Ciddi misin , burada mı ? – Hah hah hah .Hiç burada olur mu ayol ? – Şaşırdım birden

, aklımı başımdan aldın… – Hadi gel Celalle seviştiğimiz yan odaya geçelim… – Demek Celal de beceriyor seni… – Hem de her gün. –

Hadi gel yanıma, öpmek istiyorum seni… – Geliyorum ama çıkar sende üstündekileri benim gibi… – Tamam, gerçektende göğüslerin olağanüstü! – Al onları ağzına evet böyle, şimdi çok güzel! – Mmmhhh… – Şimdi aşağılara in, göbeğime evet orası, oohhh… – Mmhhh, kalçanı hafifçe kaldır, eteğini çıkaramıyorum! –

Oohhh, indir lütfen, külotumu çıkar, ağzına al bızırımı dayanamıyorum! – Tamam,oohhh,mmhhh… – Oohhh, yala, daha hızlı yala, ohhhh, hadi, hadi… – Mmmhhh… – Evet

evet yala yala geliyorum ooohhh, ooohhh… – Oofff , ağzım burnum ıpıslak oldu, getir dudaklarını öpmek istiyorum… – Bırak dudakları da indir şu pantolonunu, kamışını ellemek istiyorum! – Al hepsi senin, ister elle .

ister yala, istersen yut! – Oohhh , çok güzel , çok kalın , simsiyah bir kamış ,harikulade – Ooohhh ,ooohhh yala ,em onu sok ağzına , boğazına kadar sok – Mmmhhh,mmmhhh – Geliyorum ,

boşalıyorum , sevgilim ,ohhh,ahhh – Yağma yok ,öyle fırt fırt orta yere boşalamazsın – Neden çektin bir tanem ,çok güzel gidiyordu – Hayır , musluk sularını içime boşaltacak – Oohhh , çok tahrik ediyorsun .Çok tatlı bir kadınsın .Celal çok şanslı – Celal

şanslı ama ben değilim , nerede Celalde böyle yarrak – Oohh , çıldırtacaksın beni , çabuk domal önüme – Tabii sevgilim ,

ben de sabırsızlanıyorum – Al bakalım karayılanını , oohh , ne de güzel kayıyor – Evet , evet çok güzel – Oohhh ,sevgilim çok harikasın , – Devam et,devam et ,daha hızlı,daha hızlı – Oohh,oohh memelerini getir, küçük ayvalarımı elime ver – Oohh,geçir,erkeğim, kökle,geçir ,hızlı hızlı

geçir – Aaaaahhhh , geliyoruuumm,geliyoruuum,sevgilim patlıyorum içineee – Ohhhh , ben de ,ben de , boşalt muslukları ,boşalt içimeeee, ohhh – …… –

Ne azgın bir kadınmışsın be – Sen de fena değilsin – Kırk yıllık orospular bile bu kadar tahrik edici konuşamaz – Sen de bana orospu gibi davranıp tahrik ettin tatlı erkek – Teşekkürler canım ,teşekkürler bir tanem – Ben de, ben de.. – Ben içeriye

geçeyim ,Celal gelir birazdan ………………………………………………. – Merhaba Celal – Merhabaaa Doğan, nerelerdeydin, kaç yıl oldu yahu ? – Valla iş güç işte , ne var ne yok ? – İyilik sağlık Doğancığım ne alırsın – Bir orta kahveni içerim – Serap , bize iki orta

kahve lütfen… – Adliyede miydin ? – Evet duruşmam vardı – Kahveleri söylediğin karı sekreterin mi – Evet ama…. – Ne oldu , neden kızdın karı dememe , yoksa kıskanıyor musun onu ? – Yoo , hayır da….. – İyi parça iyi parça – ?! – Sen gelmeden sıkıştırdım

biraz,ne yapayım vakit geçmiyor – Ne ? – Yan odada baktım tadına, nefis bir şey – Ne diyorsun sen ? – Valla müthiş bir karı , bağırta bağırta becerdim senin sekreteri – Ulan ne diyorsun .

sen hayvan – Ne oldu yaa, sen her zaman yapmıyor musun,

elin orospusu işte… – Hayvaaan ,ulan benim karım o , karım , hayvaaan! – Ama sekreterim demiştin Celal ,dur gelme üstüme – Ulan insanın karısı sekreterlik yapamaz mı hayvan ,yaktım ulan seni – Fakat Celal dur ,lütfen bırak o elindekini – Yaktım ulan ikinizi de ,seni de o karıyı da şişleyeceğim – Dur celal bırak o bıçağı – Kaaaç , sende kaaaçç , Serapmısın nesin sende kaaaç – Ne oldu ,niye koşuyorsun ? – Çabuk kaaaç , Celal elinde bıçakla geliyor , ikimizi de kesecek kaaç – Geliyorum bekle

, eyvaaah…Gönderen: Hamitoğlan

Bir Cevap Yazın

  • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.
  • yılmaz: msn ekle fantezının kralını anlatım san ucurum senı donmelisin_bana_gulum@hotmail.de
  • harun: slm yavrum nasılsın sana numaramı vereyim 05428080801 ben harun afyonluyum telefonda sexe bayılıyorum

Kategoriler

