Sex Hikayeleri | Adult Ensest Hikayeler, Sikiş azdırıcı hikayeler, Aile içi, Otobüs, gay, Lezbiyen Hikayeleri

Dullara Bayılırım

Posted on: Ağustos 20, 2008

Aslen İstanbullu olmama rağmen iş için sürekli Mersinde bulunuyordum Bir senelik bir aradan sonra bu küçük şehre yine gelmiştim. Geçen

sene bir çok insanla tanışmış, çok güzel vakit geçirmiştim. Bu sene ise artık internete girmek için merkeze inmiyordum, evde 24

saat internet vardı. Tabi haliyle sabah akşam internetteydim. Geldiğim ilk birkaç gün çok sıkılmıştım, çünkü okullar tatildi ve haliyle benim geçen seneden tanıdığım gençlerin hepsi memleketlerindeydiler. Nete girdiğimde biriyle konuşurken adımı söylediğimde geçen sene tanıştığım ama bir şey yapmadığımız Cananla

karşılaştık. Arkadaşlarının gittiğini ve yalnız kaldığını çok sıkıldığını söyledi. O akşam için beni evine davet etti. Aslında pek fazla bir .

beklentim yoktu, çünkü bir şey olacaksa geçen sene zaten olmalıydı diye düşünüyordum. Ama yinede içeceğim biraları alıp evine gittim. O

içki kullanmıyordu. İnce uzun boylu, 40-42 yaşında gerçekten hoş bir bayandı. Evinde ortada yanan bir soba, üstünde çaydanlıkla hemen yanda bir divana oturdum. Aslında divana uzanmak istemiştim ama Cananın ne .

düşüneceğini bilmediğimden efendi efendi biramı yudumlamaya başladım. Çok açık sözlü

bir bayandı ve benimle beraber olmak istediğini söyledi. Oha yani falan oldum, biram bitseydi… Neyse hava soğuk diye ben kat kat giyinmişim, yavaş yavaş soyundum, oda soyundu ve yanıma uzandı. Onun üstünde sadece bir külot vardı ve ben bazı şeyleri .

aştığımdan dolayı üzerimde yabancı cisim olarak sanırım sadece bir yüzük kalmış olabilir. Neyse biz yatakta yan yana uzanıyoruz ve ben külotunun üstünden okşamaya başladım, aslında benim içinde sürpriz oldu. Çünkü bu kadar ıslak olabileceğini tahmin etmemiştim. Adeta yanıyordu hiç vakit

kaybetmeden amını boşlatana kadar yaladım daha fazla dayanamadan boşaldı ve .

hemen tekrarı için benim sikimi azına alarak emmeye başladı fazla dayanamadan göğüslerine boşaldım ama hatunun ateşi sönecek gibi değildi tekrar beni tahrik etmeye başladı bende bu arada boş durmuyor onu mutlu etmek için elimden elen her şeyi yapıyordum. Fazla vakit geçmeden tekrar çılgınlar gibi olmuştuk ve kamışımı bacaklarının arasında sürtmeye ve yavaş yavaş derinliklerine doğru ilerledim iniltilerden oda çınlıyordu çok geçmeden ikimizde titreyerek boşaldık. Bu sabahın ilk ışıklarına kadar devam

etti. İkinci akşam beni yine çağırdı ben yine gittim, hemen hemen aynı sahneler tekrar yaşandı, merak edenler bu yazıyı baştan yine okusun. Bir sonraki gün beni arayıp kardeşinin geldiğini söyledi, tabi benim ona gitmem sallantıya düştü ama ertesi gün gündüz

ben bunu çarşıda yanında biriyle gördüm ve kardeşiymiş. Kardeşi kendinden daha kalıplı daha güzel ve alımlıydı. Gece gelen telefonla irkildim arayan canandı ve beni istediğini söyledi ben kardeşin var diyerek çekinme sebebimi açıkladım oda bana bir sürprizi olduğunu söyleyerek ısrar

etti çok vakit kaybetmeden soluğu yanlarında aldım. Kapıyı canan açtı ve olgun olmasına rağmen çok seksi ve ihtişamlıydı kapıdan içeri girer girmez kardeşi Ayşe arkadan gözlerimi kapatarak ben kimim dedi ben dokunarak onun olduğunu söyledim arkamı dönünce aysenin çırılçıplak karşımda

durduğunu ve onunda en az ablası kadar seksi olduğunu fark ettim. Ayşe hiç vakit geçirmeden sikimi azına alarak emmeye başladı bunu gören canan biraz kıskançlıkla dudaklarımı ısırırcasına yapıştı ben içimden ne büyük şans olduğunu düşünürken birden canan önümde domalarak götüne

sokmamı istedi dimdik olan organımı canın daracık göt deliğinden içeri doğru saldım ama canan çığlık çığlığaydı . Cananı boşaltmam uzun sürmedi canan bir tarafta soluklanırken ben ayşeyi yarağa doyurmakla meşguldüm sabahlara kadar bir canan bir Ayşe hiç inmediler üzerimden. Umarım beğenmişinizdir Kendinize iyi bakın olgun bayanlar en nadide çiçektir koklamasını bilene ———————————————————– İstanbulda çok sayıda bayanla birlikte olmama rağmen olgun bayanlarla geçirdiğim zamanlar hiç aklımdan çıkmıyordu. İşim gereği mersine yerleştikten sonra hiç olgun bir bayanla birlikte olmamıştım. Ama bu kötü şansım bir hafta önce beni terk etti. İşyerimde otururken adını ayten olduğunu sonradan öğrendiğim 40-45 yaşlarında bir bayan bana mesleki konuda danışmanlık için geldiği zaman içimi titretti. Danışmanlık hizmetim 40 dk kadar sürdü bu arada sürekli gözlerini benden ayıramadığı dikkatimi çekti. İşimiz .

bittikten sonra bana yemek ısmarlamak istediğini söyledi bende memnuniyetle kabul ettim. ne yiyeceğimize karar veremedik oda bana uzun zamandır ev yemeğine hasretsin sana ev de bir şeyler ikram etmek istediğini söyledi evine ulaştığımızda inanıyorum ikimizde alev alev yanıyorduk daha kapıyı kapatmadan nasıl olduğunu anlamadan öpüşmeye başladık.ve 5 dk içinde çırılçıplak kaldık diri göğüsleri beni çıldırtmıştı ve tüysüz amı ben çok

tahrik etti hemen bir taraftan göğüslerine bir taraftan da tüysüz amını yalamaya başladım altımda inlemesi beni daha da derinden etkiliyordu.

Birden organımı azına aldı ve gıtlarığının derinliklerine kadar soktu ikimizde zevkten inliyorduk daha fazla dayanamadım ve elinde iken boşaldım o yine büyük bir ustalıkla beni hazırladı ve bacaklarını sonuna kadar ayırarak yana ateşini söndürmemi istedi.İçine girdiğimde ne kadar ateşli olduğunu

gidip gelişlerimle daha da iyi hissettim. Onunla birlikte 6 saat yataktan çıkamadık ve inanın her zaman dedim gibi orta yaş

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


  • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.
  • yılmaz: msn ekle fantezının kralını anlatım san ucurum senı donmelisin_bana_gulum@hotmail.de
  • harun: slm yavrum nasılsın sana numaramı vereyim 05428080801 ben harun afyonluyum telefonda sexe bayılıyorum

Kategoriler

%d blogcu bunu beğendi: