Sex Hikayeleri | Adult Ensest Hikayeler, Sikiş azdırıcı hikayeler, Aile içi, Otobüs, gay, Lezbiyen Hikayeleri

Elda Frankoyla Sex Odasi

Posted on: Ağustos 20, 2008

Elda Frankoyla sex odası!!!!! Yine ben yani İlker size bi hikayemi daha anlatmak istiyorum. Bu kez de yine harika ve müthiş seksi bi öğretmenden bahsedicem. Adı: elda franko bu kadın musevi ve harika. Bu güzel hanım ingilizce öğretmeni o da bizim

okula bu sene geldi, bizim okulda ne kadar sexi varsa topluyo valla, müthiş kalçaları var ve bunu zaten bana gösterdi.

Sürekli dekolte şeyler giyiyo ve göğüsleri patlicak gibi ben bi yerden daha önce bi pornoda oynadığını duydum neyse, bu seksi

şey her gece okulda sınav felan kontrol ediyo ben sürekli onla yanlız kaldığımı ve onla harika fanteziler yaptığımızı düşünürüm. Bu zaten gerçekleşti. Bir akşam bana derste akşam kalıp bana yardım edersen sana yazılı notu ekstra veririm dedi, ben de kabul ettim. Bütün gün onla yanlız klacam die düşündüm ve zaman geldi çattı. Bana gel tatlım die hitab etti. Benimki iyice

kalkmıştı. Elda nın saçları kızıldı ve gözleri de yeşildi tam bir sex bombasıydı. Odada meyve kasesi vardı, ve bana isteyip

istemediğini sordu ben hayır dedim zorla ağzıma götürdü çileği. Bi parça o ısırdı bi parça ben. Sonra birbirimizle göz göze bakıştık, çileği göğüslerinin arasında gezdirdi, göğüslerinin arasından kırmızı çilek suları akıyodu ve sonra bana yalamamı söledi ben de hemen yumuldum

odada ayrıca ip de vardı ve iple bnim penisimi sıkarak bağladı sonrada ellerimi, penisime portakalın suyunu damlatarak yalıyodu ve bu işi çok iyi yapıyodu. Canım acıyodu ama çok zevk alıyodum. Sonra o kocaman kalçalarını açtı ve benim üstüme oturdu penisim çok acıyodu ama zevkin son doruğundaydım ve öyle bi boşaldım .

ki 3 gün üst üste boşalamadım ve bittiğinde bana evim

de daha iyiyim dedi ama ben daha evine gitmedi her öğlen bana göğüslerini yalatıyo ve kalçalarını sıktırıyo bazen boşalmamak içi

zor tutuyorum kendimi.. Gönderen: bJk

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


  • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.
  • yılmaz: msn ekle fantezının kralını anlatım san ucurum senı donmelisin_bana_gulum@hotmail.de
  • harun: slm yavrum nasılsın sana numaramı vereyim 05428080801 ben harun afyonluyum telefonda sexe bayılıyorum

Kategoriler

%d blogcu bunu beğendi: