Sex Hikayeleri | Adult Ensest Hikayeler, Sikiş azdırıcı hikayeler, Aile içi, Otobüs, gay, Lezbiyen Hikayeleri

Kapıcımız Ayşe

Posted on: Ağustos 20, 2008

Selam bu olay 3 ay önce oldu ben 17 yaşında bir gencim oturduğumuz apartmandaki kapıcının karısıyla olmuştu açıkçası öyle herkese

bakan seks manyağı biri değildim ama o aylarda öyle biri olmuştum ve gözüme kapıcının yeni kuması Ayşeyi kestirdim. Ayşe 48

yaşındaydı yeni kuma gelmişti köyden ve çok fakirdiler güzelde değildi açıkçası ama öyle bir azmıştım ki güzel geliyordu 160 boylarında saçı örtülü ama apartmanda temizlik yaparken açık siyah saçlı zayıf vücutlu bir kadındı ama artık öyle bir azmıştım ki anlatamam.

Bir gün evde tekken kapının önünden sesler geliyordu delikten baktım Ayşe yerleri siliyor ayağında terlik çok seksiydi izliyordum bir yandan .

da sikimle oynuyordum onu eve alıp sikmek istiyordum ama nasıl kolay değildi tabi evli bir kadınla düşünüyordum birden aklıma iyi

bir fikir geldi sabah saatleriydi ona evi temizlemesini söyliycektim. O ev temizliklerine gidiyordu çünkü diyicektimki annem söylemeyi unutmuş evi temizlermisin diyecektim açtım kapıyı Ayşe abla annem telefon açtı evi temizleyebilirmisiniz müsaitmisiniz dedim oda tabi dedi temizlik malzemesi varmı dedi var

dedim ve kovasını alıp içeri girdi çok terlemişti temizlik malzemelerini verdim başladı temizliğe. Bende ikinci planım yani nasıl sikicem planını yapmaya başlamıştım odama geçtim oda salondaydı bilgisayara film koydum porno sesini de baya açtım duysun diye nasılsa odama gelecekti temizlemeye

sikimide açtım başladım sikimle oynamaya. Birkaç dakika sonra Ayşe kapıyı açarak içeri girdi gözleri açıldı ne yapıyorsun sen dedi. Bende yanlışıkla olmuş gibi toparlandım şey yani filan derken Ayşe evin oğlu azmış dedi çok şaşırmıştım ama mutlu olmuştum. Oda soru sormaya başladı -Kız arkadaşın yok her herhalde dedi -Evet bugünlerde çok azmış durumdayım dedim -Oda açıkça utanmadan, Peki ben gideriyimmi bu azgınlığını dedi biraz bozuk Türkçesiyle -Nasıl yani dedim anlamazlıktan gelerek -Kendini bana bırakçaksın dedi tamam dedi inanılmazdı Bizim Türkçesi kıt Ayşe neler diyordu yaklaştı bana baş örtüsünü çıkardı yalnız karşılığında hakkımı alırım dedi. Yuh artık dedim içimden ayşeye bak orospu olmuş tabi

dedim… Başladı beni öpmeye dudaklarımdan bende onu.. Yatağımda yana yana oturmuş öpüşüyorduk tükürüklerimiz karışmıştı artık. Ayşe çirkindi ama azmıştım bir

kere. Sonra beni soymaya başladı soydu sikim için büyükmüş yavrucum dedi sonra kendi bir çırpıda soyundu. Çıplaktık annemin yatağına geçelim dedim geçtik ayaktayken eğildi başladı sikimi emmeye müthişti taşaklarımı bile yalıyordu inanılmazdı. Ayşe ohhhhhh diye sesler çıkarıyordum vücudu tahta gibiydi

kıllıydı bile tıraş olmamış gibiydi vücudu ama azgınlıktan o bile azdırıyordu beni sikim iyice kalkmıştı. Oda eve ne yapacaksan yap hadi dedi ve yattı yatağa. Bacaklarını araladım amına yaklaştım ter kokuyordu bacaklarını yalamaya başladım yukarı çıkıyordum kıllı amına gelmiştim amını

yalayacaktım ama kıllar öyle uzamıştı ki ağzıma geliyordu. Yinede dilimi attım amına Ayşe inlemeye başladı. Dilimi içine hafifçe soktum dahada inledi alışık değildi herhalde. Çünkü monoton bir seks hayatı vardı büyük ihtimalle amını yalarken daha fazla dayanamayarak doğruldum açtım iyice

bacaklarını sokucam dedim, Oda tamam ama yavaş dedi. Önce başını soktum yavaşça sonra hepsini yerleştirdim gidip gelmeye başladım. Ayşede bağırıyordu ahhhhhh ohhhhhh diye ama daha da hızlandım oda acıyla ayaklarını sırtıma vuruyordu fazla geçmeden boşalma vakti geldi çıkardım aniden göbeğine

patladım. Ayşe gülüyordu oh be dedi. Bende daha bitmedi saatlerce ev boş dedim. Oda güldü… peki dedi Hadi banyoya geçelim dedim geçtik ayşeyle. Ayakların çok güzelmiş dedim oda öyledir dedi oturttum klozete başladım ayaklarını emmeye. Ayşe bana bakarak gülüyordu bende o pis ter kokulu ayaklarını yalıyordum. Ayaklarını sikiyimmi dedim Oda nasıl dedi bak böyle dedim aldım iki elime ayağını ortasına sikimi yerleştirdim gidip geliyordum. Oda şaşırdı böyle dedim ayaklarını sikiyordum bir kaç dakika sonra patladım ayaklarına ama dahada azmıştım. Ayşeye

internette gördüğüm bir şeyi yapmasını istedim. Ağzıma işermisin dedim sen iste yeterki dedi. Eğildim oda kıllı amını ağzıma yerleştirdi fışşşşşşş şırıllllllllll diye işedi hepsini içtim oda gülüyordu pis pis. Orda yığılmıştım yere oda annemin parfümlerine bakıyordu ayakta sürüyordu. Kalktım oturdum .

klozete gel götten izin verirmisin dedim. Tamam ama hiç yapmadım yavaş ol geçen yavaş dedik mahvettin dedi tamam dedim. Oturdum onuda önce ayaklarını dizime koydu sonra yavaşça girmeye başladı bağırdı ahhhh diye birden oturdu taşaklarıma kadar girmişti müthişti başladım zıplatmaya

oda inliyordu ohhhhh ahhhhh ellerinle yüzümü okşuyordu. Götüne vurdukça ses geliyordu şaşp şuppppp taşaklarım patlıycaktı sonra biraz korktuğum bir şey oldu götü kanadı Ayşe ablanın ama söylemedim devam ettim derken içine bütün gücümle boşaldım oda orgazm olmuştu sıvıları akıyordu bacaklarıma

kalktı kucağımdan kanları görünce korktu korkma ilkse olur dedim. Oda evi temizliycez şimdi dedi aldı kovayı temizlemeye başladı yeri filan. Nede olsa temizlikçiydi o temizlerken bende duşa girdim duş alıyordum istersen sende gel Ayşe abla dedim. Ama annen gelmesin dedi.

Çünkü fark etmemiştik ama baya zaman geçmişti. Tamam ozaman dedim parasını verdim gitti

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


  • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.
  • yılmaz: msn ekle fantezının kralını anlatım san ucurum senı donmelisin_bana_gulum@hotmail.de
  • harun: slm yavrum nasılsın sana numaramı vereyim 05428080801 ben harun afyonluyum telefonda sexe bayılıyorum

Kategoriler

%d blogcu bunu beğendi: