Sex Hikayeleri | Adult Ensest Hikayeler, Sikiş azdırıcı hikayeler, Aile içi, Otobüs, gay, Lezbiyen Hikayeleri

Serpil 36

Posted on: Ağustos 20, 2008

kocası 50 yaşlarındaydıBizim şu ada oturduğumuz evler 3 katlı ve bahçe içinde ama buna rağmen evler birbirine yakın bir bahçenin bittiği yerde diğer ev başlıyor. İşte benim arkadaşımda bizim karşı evde oturuyor. Evlerimizin arasında sadece 3 arabalık otopark var.

1 otopark arkadaşımın taş annesi olan Serpile ait diğer ikisi ise bize. İşte her neyse benim odamda bu otoparka bakıyor.

Bir akşam üstü bilgisayarımı açmış ve 31 çekiyordum. Tam bu sırada bi arabanın geldiğini duydum bizimkiler zannettim hemen cama fırladım

ama hayır Serpil teyze gelmişti. Ve bir ayağını arabadan dışarı attı ve gene o muhteşem bacakları feci bi şekilde ortaya

çıkıyordu hele o götü kabak gibiydi. her neyse bende onu camdan izliyordum bi ara döndü ve benim pencereye baktı ben çırılçıplaktım üstelik yarrağım kalkmıştı ve beni o halimle görmüştü bana el salladı ama ben utancımdan hemen perdeyi kapattım. Bu arada arkadaşımın babası yani serpilin kocası Serpilden yaşa epey buyuk. yaşında kocası herhalde 50 yaşında filan. Yani Serpilin iyi bir

yarrağa ihtiyacı olduğu belli. Her neyse ben odamda otururken kapı telefon çaldı ve açtım arayan Serpildi ve bilgisayarlarının bozulduğunu virüs

var mı yok mu bi bakmamı istedi bu arda Serpilin oğlu (yani arkadaşım) ve kocası iş için 5 günlüğüne İstanbula

gittiğini ve bilgisayarda işinin acele olduğunu da soyledi. Bende hemen üzerime bir gömlek giydim ve altıma da en kısa şortumu giyerek boxer da giymedim hemen kapıyı çaldım ve serpil onu arabadan inerken gördüğüm elbisesiyle beni karşıladı. Onu öptum ve doğru

içeriye bilgisayarın olduğu odaya gittim. Oda geldi ve bilgisayarın açılmadığını .

söyledi. Bende açmaya denedim ve açıldı. Daha sonra bana internete bağlanırmısın dedi ve hemen bağlandım. bu arada bana artık sen erkek oldun diyerek cola yerine viski getirdi. Kendi elindede viki vardı viskileri yudumlarken bu yabancı bi arama motoruna girdi ve aranacak kelimeye jigolo yazarak aratmaya başlattı. Ben de hemen tuvelete .

gittim yarrağımı düzelterek geldim. yarrağımın başı şortumun altından gözüküyordu. Ve serpil teyzeye neden jigolo arattığını sordum oda sende kendinden 20

yaş bi kadınla evlen oda aratır demişti. Ben hiçbir tepki vermeden tam gidiyordumki yanıma gel otur dedi ve bende oturdum. artık yarrağımın başını şortun altından görüyordu. ve bana gülümseyerek ne oldu biraz önce evde kız arkadaşın mı vardı yarrağını kaldırmış

bekliyordun dedi ve hemen yarrağımın başını tutarak keşke kız arkadaşın ben olsaydım dedi. bende hemen elimi, göğüslerine attım ve göğüs uçlarını yalamay başladım artık serpile serpil teyze demiyor ve OROSPU diyordum oda bana at yarraklım diyordu. Hemen yarrağımı ağzına aldı .

bende her yerini parmaklıyordum Eteğini çıkarmamı söyledi altında zaten hiçbişey yokmuş. Bende eteğini yukarıya sıyırarak kabak gibi götüne dayamaya başladım. Artık ona cidden acıyordum böyle bir karı nasıl olurda got deliği bu kadar dar olurdu. orospu sen kocana hiç

götünü vermiyonmu dediğimde verdim ama onunkini kaldırırken bile zorlanıyorum dedi. .

bende kökledikçe kökledim. sonra amını sikecektim ama prezervatifim yok dedim oda bende var ama bu kadar büyük yarrağı bulmuşum bırakır mıyım dedi ve öyle gir dedi. Ben boşalabilirim ama dedim

oda olsun dedi. Bende yüklendim tam boşalacakken hemen çıkarıp ağzına verdim. ve boşaldım artık her akşam saat 5:30 da o .

bizim eve uğruyor ve benimkinin tadına bakım evine öyle gidiyor…. Serpil cim sana bu adresi verdim işte bu bizim başımızdan geçen olay…. :)) Bu arada o amını çok seviyorum senin SERPİLİM benim.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


  • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.
  • yılmaz: msn ekle fantezının kralını anlatım san ucurum senı donmelisin_bana_gulum@hotmail.de
  • harun: slm yavrum nasılsın sana numaramı vereyim 05428080801 ben harun afyonluyum telefonda sexe bayılıyorum

Kategoriler

%d blogcu bunu beğendi: