Sex Hikayeleri | Adult Ensest Hikayeler, Sikiş azdırıcı hikayeler, Aile içi, Otobüs, gay, Lezbiyen Hikayeleri

Sinemada Basladi

Posted on: Ağustos 20, 2008

Merhaba, ben bu siteye ilk kez yaziyorum, ben hollandada yasayan 24 yasinda bir kizim, yogun okul ve is temposundan firsat buldukca baska sehirlerde gezmekten zevk aliyorum, bir gun geze geze yorulduktan sonra bir sinemaya girip hem dinlenmek hemde o filmi gormek amaciyla girdim, cok buyuk bir sinema, en az 20 salonu ve her filmi saat basi yayinladiklari icin bazen sadece

tek basinize bir salonda bulunmak mumkun, ve yine turk filimleri gelmisti o hafta,buyuk bri salonda benden haric en fazla 3 kisi daha vardi, koselerde arka tarafa oturdum ve ayni siradaki 30/35 yaslarindaki adami fark etmistim, ve onunda bana baktigini biliyordum, film baslamamisti reklamlar sirasinda hemen yanimdaki koltuga geldi, bende cok kolay sohbet edebilen birisi oldugumdan hemen sohbete basladik, film baslar baslamaz ellenin tekini omuzumun ustunde boynumle ve kulagimla oynarken digerinide bacaklarimda gezdimeye basladi, bende zaten erkek arkadasimdan ayrilali cok olmustu ve hemen gevsedim, opusmeye basladik, kucagimdaki buyuk cantamin altindan elini bacak arama goturdu, islanmistim bile, bende onunkini hissettim cok sertti, film boyunce bu sekilde devam ettik.filmden sonra beni evine davet etti, yanliz yasiyordu ama ben yinede onunla beraber girmek istemedim

ve onu takip ederek once o sonra ben girdim evine,girer girmez koltukta ustumu cikartmaya calisiyordu ama ben utangac oldugumdan dolayi yatagina gecmek istedim, orda yorganin altinda daha az utanirim diye dusundum. yatakta uzerimdekileri tek tek cikardiktan sonra kendide soyundu ve

ilk olarak benimkini yalamaya basladi, o an herseyi unutmustum, hic birakmasin istiyordum, okadar zevk almistimki bosalmam uzun surmedi, daha sonra opusmeye devam ettik ve bu kez o sirt ustu yatti .

ve ben onunkini yalayacaktim ama ilk basta cekinsemde basladiktan sonra deli gibi yaliyordum, o an agzima bosaldi. onun zevk aldigini gordukce ben tekrar istiyorum ve bu kez cok kalin olan aletini

surtmeye basladi, o sadece surtmek istiyordu ama ben biran once icimde hissetmek istiyorum, bu arada ben hala bakireyim ama bazi .

cisimlerle kizligimi bozmustum. hem korku hem istek karmasasinda daha fazla dusunmek istemedim ve bir kerede sonuna kadar soktugunu hissettim o anki

zevki anlatmam imkansiz,o sekilde uzun sure sevistik. neyse o kisiyel daha sonralarida bulustuk ama onlari belki baska zaman. eger hollandada yasayan beyler benimle tanismak isterse mailleriniz bekliyorum.Gönderen: stout kiz

Bir Cevap Yazın

  • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.
  • yılmaz: msn ekle fantezının kralını anlatım san ucurum senı donmelisin_bana_gulum@hotmail.de
  • harun: slm yavrum nasılsın sana numaramı vereyim 05428080801 ben harun afyonluyum telefonda sexe bayılıyorum

Kategoriler

