Sex Hikayeleri | Adult Ensest Hikayeler, Sikiş azdırıcı hikayeler, Aile içi, Otobüs, gay, Lezbiyen Hikayeleri

Zayıflama Kampı – Komik

Posted on: Ağustos 20, 2008

Zayıflama Kampı – Komik Ben 18 yaşında aşırı kilolu bir abazayım.Elime hiç kız eli değmemişti, ta ki bu zayıflama kampına gidene kadar… kampa ilk gittiğim gün beni 160 cm boyunda 50 kg bir masöz karşıladı ve kamp süresince beraber olacağımızı söyledi.Onunla beraber kampta 4 personel daha wardı.Antrenman sonunda hergün masajda oduğum gibi o günde masajdaydım;artık masöz kızla birbirimize iyice ısınmıştık. Artık masaj yaparken her tarafıma masaj yapıyordu.benim 25cmlik sikimi her seferinde dik görmekten acayip tahrik oluyordu.O gün dayanamadı ve sikimi kavradı ben yapma

o benim bacağım dedim o da ben biliyorum o bacağın hangi bacak olduğunu dedi ve gülüştük. Yine öyle bir günde benim oğlan bayağı büyümüştü bu sefer dayanamadı ve önce beni altına aldı,kendi üstünü çıkardıktan sonra cillop gibi memeleri ağzımdayken benim üstümüde

çıkardı.Artık çırılçıplaktık ve benim oğlan benden kopup fırlamak istercesine dikeliyordu.artık inlemeye başlamıştı orospum dağat amcığımı diye bağırıyordu ben ona girmedikçe çıldırıp her tarafımı ısırıyordu.Bende dayanamadım ve haşırt diye geçirdim amı çok sulu ve sıcacıktı dağ başında erkeksizliğini gidermek için benim

dev gibi yarrağımı kullandı iniltilerle defalarca boşaldım ve spermlerimin hepsini emdi orospunun vücudu çok mutluydum ve bu kayışlar aylarca sürdü

artık o benim orospum oldu bir fincan kahveye defalarca sikiyorum saygılarımla eski şişman:) Gönderen: hikaye_editor (email yok)

Bir Cevap Yazın

  • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.
  • yılmaz: msn ekle fantezının kralını anlatım san ucurum senı donmelisin_bana_gulum@hotmail.de
  • harun: slm yavrum nasılsın sana numaramı vereyim 05428080801 ben harun afyonluyum telefonda sexe bayılıyorum

Kategoriler

