Sex Hikayeleri | Adult Ensest Hikayeler, Sikiş azdırıcı hikayeler, Aile içi, Otobüs, gay, Lezbiyen Hikayeleri

Azgın Öğretmenim

Posted on: Ağustos 21, 2008

Selam arkadaşlar ben servet başımdan geçen gerrçek bir hikayeyi size internete tanıştığım bir arkadaşa röpörtaj niteliğinde anlatıyorum…nickimi gizledim özür.diğer arkadaş bunda sakınca görmediği için onun nicki olduğugibi duruyor… Gokhan_42_ist: hiç bir genç seni siktimi Gokhan_42_ist: ilk ilişkin kaç yaşında oldu Servet: evet genç sikti Servet: ama tecavüz niteliğindeydi Servet: hoşlanmadığım biri Gokhan_42_ist: kaç yaşında Servet: 46 yaşında biri beni yaka paça yakaladı ve 25 yaşlarında biri arkadan beni sikti Servet: hiç zevk almadım Servet: ve gerçektende zorla yaptı Gokhan_42_ist: yaşın kaç tı o zaman Servet: 3 sene önce Servet: 20 Gokhan_42_ist: ilk ilişkin

o mu oldu Servet: hayır Servet: ilk ilişki 14 yaşında oldu Servet: orta 3 te Servet: yatılı okulda bir öğretmen tarafından Gokhan_42_ist: senmi istedin Servet: 1994 Servet: 20 nisan Servet: :))) Servet: bunu hayata unutamam Gokhan_42_ist: senmi istedin yoksa zorlamı> ikiside denilebilir Gokhan_42_ist: ondan sonra ilişkiniz devam tettimi Servet: 3-4 kez daha

oldu Servet: sanırım siz benim anlatmamı istiyorsunuz Gokhan_42_ist: senin için mahsuru yoksa anlatırsan sevinrim Gokhan_42_ist: yoksa konuyu kapatalım Gokhan_42_ist: sustun Servet: mahsuru yok Servet: özür Servet: anlatırım Gokhan_42_ist: tşk Gokhan_42_ist> ilk ilişkini nalatma şansın varmı Servet: okey anlatayım Gokhan_42_ist: tşk Gokhan_42_ist: evt Servet: ??? Gokhan_42_ist: evt Servet: hikayeyi anlatıyorum Servet: eşcinsel olduğumu henüz 9 yaşında

bile faketmiştim güzel Servet: dakikalarca göğüsünü emdikten sonra Servet: aşağı indim Servet: göğüs çukurunda da biraz gezindikten sonra Servet: biraz inmiş olan aletini uyardım Gokhan_42_ist: evt Servet: ve kazık gibi dikildi Servet: bu sefer çok daha terubelli idim Servet: kaptığım gibi Servet: ağzım derinliklerine indirdim Gokhan_42_ist: güzel Servet: köküne kadar

soktum Servet: ve adam derin bir ohhhhhhh çekti Servet: adamda dayanacak güç kalmamıştı Servet: beni bu sefer kanapeye dayattı Servet: domaltırdı beni Gokhan_42_ist: güzel Servet: büyük yarağını götümün deliğine dayatığında Servet: ben heyacanlandım gene Servet: tükürleyip tekrar sokmaya çalıştı Gokhan_42_ist: güzel Servet: ama ufacık göt deliğim henüz bunu alabilecek ebatlara

sahip değildi Servet: adap aıtmış ya Servet: benim acı çekmem onun umrunda değildi Gokhan_42_ist: güzel Servet: bu sefer biraz krem vurduktan sonra dyattı Servet: çok

müthiş bir acı çektim Servet: bağırdım aaaayyyyyy diye Servet: adam bağırmamla elini ağzıma koyup ağzımım kapattı Servet: parmaklarını ısırıyordum Servet: çok acıyordu Servet: acıdan müthiş rahatsızlık duyordum Servet: bir an önce çıkarması için yalvarıyorduum Gokhan_42_ist: evt Servet: birden arkamın çok ıslandığını hissettim Servet: meğerse götümden kanlar fışkırıyordu Servet: adam hala

içime girip geliyordu Servet: ve çıkartı Gokhan_42_ist: evt Servet: hala boşalmamıştı Servet: beni banyoya getirdi Gokhan_42_ist: evt Servet: ve her tarafımıyıkadıktan sonra gene içeriye aldı Servet: götüm

çiçek gibi açılmıştı Servet: etrafı şişikler olmuştu Gokhan_42_ist: evt Servet: ve bu sefer adam gene yaklaştı dikleştirdiği yarağ ile üstüme geldi vbiraz seviştikten

sonra Servet: bacaklarımı kendi omuzuna koyup alatan vurmaya başladı Servet: ama busefer .

çok kolay girmişti Gokhan_42_ist: güzel Servet: artık eskisi gibi acı çekmiyordum aksine

müthiş bir zevk alıyordum Gokhan_42_ist: güzel Servet: gidip gelmeye başladı ikimizde çok terlemiştik Servet: bugidip gelemeler çok devam etti Gokhan_42_ist: güzel Servet: ve geliyorum dediği kalın yarağını götümden çıkardı iri göğüslerimin üstüne koyup 31 çekti Gokhan_42_ist: güzel Servet: büyük bir tazik ile yarağından spermler fışkırdı Servet: ağzıma burnuma

yzüme Servet: gözüme Servet: saçlarımagöğüslerime Gokhan_42_ist: güzel Servet: saçlarıma göğüslerime Servet: fışkırmıştı Gokhan_42_ist: güzel Servet: ve ağzıma soktu.

Bir Yanıt Bırakın

  • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.
  • yılmaz: msn ekle fantezının kralını anlatım san ucurum senı donmelisin_bana_gulum@hotmail.de
  • harun: slm yavrum nasılsın sana numaramı vereyim 05428080801 ben harun afyonluyum telefonda sexe bayılıyorum

Kategoriler

