Sex Hikayeleri | Adult Ensest Hikayeler, Sikiş azdırıcı hikayeler, Aile içi, Otobüs, gay, Lezbiyen Hikayeleri

Coğrafya Hocası Doymak bilmiyo

Posted on: Ağustos 21, 2008

Selam ben İzmirden Tamer bu olayın tamamı gerçektir.Lise1 sınıfın sonlarındayken başımdan geçen güzel olayı sizlere yazacağım.Aylardan Nisan ayıydı ve bizim o gün sınavımız vardı.O gün coğrafya hocası bir mini etek giymişti.O gün hoca sınıfa girdiği anda benimki hazır ola geçti.Hoca

kağıtları dağıtırken arkasındaki ufak götü belli oluyordu.Benimki dahada azmış bir .

şekilde bekliyordu.Herkes sınav kağıtlarına bakarken ben ise hocayı gözümle sikiyordum.Evli olmasına rağmen kocası onu hiç doyurmuyordu.Hoca ona baktığımı fark etti ve Tamer sen çıkışta kal dedi.Sınav son ders olduğu için herkes gitti.Sadece sınıfta be ve hoca vardı.Hoca kapıyı kitledi.Yanıma geldi bana kızgın bir şekilde ona neden baktığımı sordu birkaç defa .

bende aniden bacaklarınıza bakıyordum dedim ve hiç beklemediğim bir hareketle yere eğildi ve fermuarımı açıp yalamaya başladı.Ben onu ayağa kaldırdım

sıraya yatırdım bacaklarından başlayarak her tarafını yaladım ve ısırdım.Her ikimizde zevkten dört köşe olduk.O hadi kocacım gir içime diyordu bende onu bekletmeden kılsız amının içine girdim ve hemen boşaldı.Bende boşalcağım zaman çıkardım ağzına verdim ve hepsini yuttu.Sıra göründeydi hiç sikilmemiş

olduğunu söyledi yapma diyordu ben ise dinlemiyordum bana krem ver dedi ben ilk önce yaladım sonra parmağımı soktum ve sonra

yarağımı 10dk.böyle duruk sonra giyindik onu 4kere amdan 2kerede götten siktim.Onu artık hep sikiyordum.Okula hep ıslak külotla gidip geliyor.Elim hep

amında olduğu için onunkide benim yarağımda…

No Responses Yet to "Coğrafya Hocası Doymak bilmiyo"

bakın çok deli birisyim sıca ksohbet isteyen eklesin asi_hasan_bjk@hotm

para karşılığı sex isteyen kızlar bekliyorm.izmir ve çevre iller tercihimdr..hepsex3232@h

Bir Cevap Yazın

  • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.
  • yılmaz: msn ekle fantezının kralını anlatım san ucurum senı donmelisin_bana_gulum@hotmail.de
  • harun: slm yavrum nasılsın sana numaramı vereyim 05428080801 ben harun afyonluyum telefonda sexe bayılıyorum

Kategoriler

