Sex Hikayeleri | Adult Ensest Hikayeler, Sikiş azdırıcı hikayeler, Aile içi, Otobüs, gay, Lezbiyen Hikayeleri

Hocam

Posted on: Ağustos 21, 2008

Bizim lisedeyken bir piskoloji hocamız vardı bu hocanın memeleri adeta füze gibiydi ben piskoloji derslerini sabırsıklıkla bekliyordum o jocayı görünce benim ufaklık kalkıyordu bir gün son dersimiz piskolojiidi ben ogün çıldırmıştım adeta hocamın göyüslerine bakarken hocam farketti dersten çıkmadan önce

hocam bana sen sınıfta kal seninle bir konuda konuşmak istiyorum dedi benim içimi korku aldı dersin bitişinde hocam herkes dagıldıktan sonra sınıfın kapısını kilitleyip yanıma oturdu ben sordum hocam benlen hangi konuda yardımcı olabilirim hocam kirazgibi dudaklarını bana uzattı benim

kalbim küt küt atıyordu hocamla bir süre öpüştükten sonra hocam elini benim sikime götürdü o sikimi okşarken bende ellerimle onun bacaklarını okşuyordum sonra kilodunun üstünen amını okşuyordum hocam o arada benim sikimi emmeye başladı emdikten sonra hocamın üzerindeki gömlegini çıkardım

ve emmeyi çok iste digim memelerini emmeye başladım sonra hocamı öğretmen masasına dayadım ve götünü okşadıktan sonra delinielimle genişlettim sonra sokmaya başladım ben soktukça hocam inliyordu sikimi götünden çekip güzel amını yalamaya başladım yaladıktan sonra hocamın ayaklarını ayırdım ve biraza

amına soktum ve bu güzel dakikalar bitmişti.

Bir Cevap Yazın

  • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.
  • yılmaz: msn ekle fantezının kralını anlatım san ucurum senı donmelisin_bana_gulum@hotmail.de
  • harun: slm yavrum nasılsın sana numaramı vereyim 05428080801 ben harun afyonluyum telefonda sexe bayılıyorum

Kategoriler

