Sex Hikayeleri | Adult Ensest Hikayeler, Sikiş azdırıcı hikayeler, Aile içi, Otobüs, gay, Lezbiyen Hikayeleri

Kızım Hamile

Posted on: Ağustos 21, 2008

Bakıcı kız salona girdiğinde saat gecenin 3 üydü. -hanım ancak uyudu.ben yatıyorum selçuk bey.

çok acı çekiyordu zaliha .rahim kanserine yakalanalı 3 yıl olmuş,artık sona geldiğini söylemişti doktorları.fakültede hocamdı.9 yıllık nişanlılık dönemi sonunda nişanlısından ayrıldığı için çok sertti erkeklere karşı. onu tanıdığımda ziraat fakultesine yeni başlamıştım.bir yıl sonra bana karşı yumuşamış,hatta ilgilenmişti.daha sonra ise onunla bir seminer gecesinde yatmış bekaretini almıştım.benden 9 yaş büyüktü zaliha.hamile kaldığını söylediğinde şoke oılmuştum. ailem benden

büyük biriyle evlenmemi istemediler ama olan olmuştu .zalihayla doğumuna 2 ay kal evlendik.kızım doğduktan 2 yıl sonra üniversiteyi bitirmiş,askere

gitmiştim.önceleri mutlu bir evliliğmiz vardı ama sonra zaliha yaşlandıkça kıskançlık duyguları artıyordu.rahjim kanseri olduğunu öğrendiğimizdeo 45,ben 36 kızım 14

yaşındaydı.hastalığı nedeniyle son 3 yıldır beraber olamıyorduk.doğal ihtiyaçlarımı dışarıda gideriyordum.offff zamn ne kadar da çabuk geçmişti yaa. sabah ayşenin çığlığı ile uyandığımızda artık zaliha için yapacak bir şey almamıştı.babasının yanına

gömdük.işte bundan sonra olaylar başladı.evde kızımla yalnız kalmıştık o orta son sınıftaydı .benim de onunda bakıma ihtiyacı vardı ama henüz evlenmek olmazdı.ayşe,eşime 3 yıldır bakan bir taşra kızıydı.annesi babası bizim yanımıza vermişler pek de aramamışlardı. zalihanın defnedilmesinden 10 gün

kadar sonra ayşeye: -ayşe istersen ailenin yanına gidebilirsin,ama istersen yine de işine devam edebilirsin.çünkü evde bizim bir kadına ihtiyacımız var .dedim -selçuk bey babamları biliyorsunuz izin verin işime devam edeyim.tuline de size de yardımcı olurum dedi.

hafif esmer,22 yaşında balık etinde uzun saçlı bir kızdı ayşe .işine devam edecekti.tulin ise annesinin vefatını

umaursamaz haldeydi.pek etkilenmemişti.okula gidip dönüyor.zaman zaman arkadaşlarını eve çağırıyor,zaman zaman onlara gidiyordu.ama bana çok düşkündü tulinbazı geceler gelir yanıma yatardı

kocaman kız olmuştu erken gelişmiş daha 14 de 18 gibi gösteriyordu. bir gün arkadaşlarında kalmak için izin istedi akşama evde olmayacaktı.eve döndüğümde ayşe mutfakta yemek hazırlıyordu.duşa alıp balkona oturduğumda yemeğimi getirdi

. – ayşe sen yedin mi? -hayır selçuk bey -otur birlikte yiyelim dediğimde hafiften kızardı.yemeğini alıp oturdu.ben bira o ise kola içiyordu.havadan sudan sohbet sırasında -ailen seni evlendirmiyormu diye .

sordum -onlara kalsa şimdi 3 çocuklu kadındım -ama ben daha

hazır değilim hayatı tanımak ve yaşamak istiyorum dedi.işte o zaman ayşeye alıcı gözüyle baktım.bayağıda güzel kızdı gözleri çok güzeldi.biraz balık etiydi memeleri,kalçaları ben buradayım diyordu.hafiften kasıklarım karıncalanmaya başlamıştı. -ayşe bana bir bira daha aç ama salona götür dedim.

yemeğini bitirdi ben tv seyrediyorken bira ve çerez getirdi .üzerinde tişort ve kot etek vardı.etek biraz dar olduğundan kalçaları

olduğu gibi ortadaydı.az sonra o da salona geldi yan koltuğa oturdu.birlikte tv seyrediyorduk.saat 9 gibi ben bir hayli

bira içmiş hafiften çakır olmuştum.ayşe ise bazen mutfağa ,bazen banyoya gidiyor sonrada yanımdaki koltuğa oturuyordu.sat 10 gibi

tv deki gerilim filmi ilgisinji geçmiş ve oldukça da korkmuştu. -bana bir bira daha getirsene ayçşe dediğimde -dokunmasın

selçuk bey dedi -dokunan dokunacağı kadar dokundu zaten sen getir. kalktı getirdi ama bu defa yan koltuğa değil benimoturduğum ikili koltuğa

yanıma oturmuştu.ilk defa bu kadar yakınıma oturuyordu garip bir kokusu vardı .ilginçti ama beni tahrik etmişti o koku.filmin gerilimli

sahnelerinde başını koluma gömüyor küçük çığlıklar atıyordu.sağ elimi kaldırıp koltuğun üstünden arkasına koyduğumda bana biraz daha sokulmuş,omuzu göğsüme dayanmıştı.filmdeki gerilim anları arttıkça bana sokulması daha da artmıştı.aman allahım ne oluyordu bana .kolumu omuzuna indirdiğimde hiç tepki vermedi. sıcaklığı beni deli ediyordu.hele o garip kokusu.kolumu aşağıya omuzundan koluna indirdiğimde yeine tepki vermedi.parmaklarım memelerine değiyordu.sağ elimin orta ve işaret parmağı

ile memesinin ucunda hafif daireler çizdim oralı olmadı.sonra avucumun içiyle aynı şeyi yaptığımda tüyleri dikenleşti.tepki vermiş

ama ses çıkarmamıştı.hafif doğrulur gibi yapıp yerine oturduğunda memesi avucumu doldurmuş , ben de hafiften sıkıvermiştim.ayşe artık iyice bana yaslanmıştı.ve ben sağ elimlşe memesini avuçluyor hafiften yoğuruyordum. başını arkaya atıp saçını savurdu .terlemişti.biram bitmiş ,yenisi için kalkması gerekiyordu ama kalkmıyordu. -ayşe,bana bir bira daha getirsene yüzüme baktı .ifadesi çok kadıncaydı .kaltı ama biraz geç gelmişti.üstünü değiştirmiş bol etekli bir elbise giymişti.birayı getirip sehhpaya koymak için eğildiğinde açık yakasından memeleri görünmüştü.ayşe sütyensizdi.aman allahım bir yaprak gibi olayların akışına kaptırmıştım kendimi.yine gelip yanıma oturdu. -selçuk bey nasıl içiyorsunuz bu mereti -sen hiç içmedin mi? -hayır -içermisin -tövbe tövbe ben sizin gibi değilim sonra sarhoş olurum -olmazsın olmazsın tulin bile içiyor -ama -hadi hadi al bir yudum ölmezsin. benim bardağımdan bir yudum aldı

yüzünü buruşturdu.am bir yudum daha aldı. – hayatımda ilk defa içiyorum tadı biraz acı ama fena da değil galiba hadi git bir şişe de kendine al ayşe -ama selçuk bey… -hadi nazlanma kalkıp bira aldı geldi yine yanıma oturdu.bu defa sol baldırı benim sağ baldırımın üstüne çıkmıştı.bardağı eline aldı benim bardağa vurdu sağlınıza dedi ve bir yudum alıp sırtını bana biraz daha dayayıp oturdu.kolum yine omuzunda ve sonrasında aşağılarda elim artık memesinin üzerindeydi .artık sağ memsi

avucumdaydı.ben hafiften sıktıkça ayşe ban daha çok yaslanıyor,bacağını bacağıma bastırıyordu.ayşe sanırım cinselliği tanımaya başlıyordu. süztensiz memsi çok diri ve sertti.uçları fındık iriliğindeydi.elimi ensesine atıp saçlarını kaldırdım.ensesinden öpüverdim.ayşe titriyordu.bir daha öptüm.bana sırtını iyice yaslamıştı.elbisesinin yakasından elimi sokup çıplak memelerine ulaştığımda ayşenin solukları sıklaşmıştı .gözleri kapalıydı.hiç sesi çıkmıyordu.kasılklarımın arasındaki canavar kazık gibi olmuş,ayşenin beline değiyordu. o sikimin farkındaydı ve gittikçe ban yaslanıyordu.doğrulup çenesinden tutarak başını çevirdim.gözleri baygınlaşmış,boyasız ama etli dudakları titriyordu.öpüverdim.başını geriye atmış gözlerinmi kapamıştı.bir daha öptüm .bir daha .bir daha.ama herr öpüşümde şideti arttırıyor dudaklarını kemiriyordum.daha sonra oda karşılık vermeye başlamıştı.kucağıma uzanmıştı artık ayşe kemikleşen .

sikim artık sırtındaydı.kollarını boynuma dolamış ben öptükçe memelerini sıktıkça inliyordu ayşe. bol eteklleri sıyrılmış,dolgun bacakları ortaya çıkmıştı.sağ elimi eteğin altına sokup

kilotunun üzerinden amına dokunduğumda çok ıslanmıştı.koltuktan halının üstüne idirdim ayşeyi.şimdi altımda yatıyor,kollarını boynuma sıkı sıkı sarıyordu.bacaklarını aralamış,dizimi arasına lıp amnıa bastırıyordu. aman allahımevimdeki hizmetçiyle resmen sevişiyorduk.sat gece yarısını geçmişti.doğruldum.ayşeyi kucağıma aldım . dudaklarıyla boynumu öpüyordu.yatak odasına götürüp yatağa bıraktığımda kasıklarım çatlamak üzereydi.tişörtümü çıkarıp yanına uzandım ayşenin.eteklerini sıyırdım göbeğine kadar .içinde sadece beyaz kilotu vardı.sonra tamamen elbisesini çıkardığımda memelerinin uçları dimdikti.dizimi bacaklarının arasına sokup amına baskı yaparken dudaklarımla boynunu,memelerini emiyordum ayşe hafif hafif hareketlenmeye başlamıştı.ellerin sırtıma koymuş sağ ayağı ile bokserimi çıkarmaya çabalıyordu.çıkardı da.kazık olmuş yarağım artık onun bacaklarına kasıklarına değiyordu.göğüslerinden göbeğinee,oradan da kasıklarına indiğimde

ayşe artık çığlıklarını tutamıyordu.kilotunun lastiğini iki yanlarından tutup aşağıya doğru çekerken kalçalarını kaldırıp bana yarımcı oldu.amı çok çok güzel görünüyordu kırmızı gece lambasının ışığında.hafif kıllıydı önce kasıklarını yalamaya başladım .

daha sonra o güneş yüzü görmemiş amının dudaklarını dilimle aralayıp klitorisine ulaştım.sıreılsıklam olmuştu ayşe . kasıklarını kaldırıyor dudaklarıma bastırıyordu.dilimi sokup karıştırdıkça inlemeleri artıyordu.saçlarımı kavramış,kendine çekiyordu sonra bu çekmeler.yukarıya

doğru yön değiştirdi.beni üstüne çekmeye çalışıyordu ayşe.bacaklarını açmış,üstüne çıkmamı istiyordu.dizlerimin üzertine doğruldum .210 cm.lik yartağım dahada irileşmişti.ayşe onu gördüğünde irkilir

gibi oldu.üzerine uzanıp,yarağımı böbeğine yatırdığımda, -ilk defa nasıl olacağını hep merak ettim selçuk bey,ama bu kadar büyük olarak düşünmemiştim. – ayşe

sen bakiresin sonrasında pişman olmayasın -bu satten sonra pişmanlık mı olur selçuk bey,sik beni hadi sok bana.zaten hep senin gibi bir erkeğim olmasını istemiştim. dudaklarımı öpüyor elini kasıklarıma uzatıp yarağımı amının .

üstüne getirmeye çabalıyordu. -bunu istediğinden eminmisin ayşe -seni istiyorum.sikini amcığımda istiyorum sik beni .boz yırt selçuk bey hadiii -artık bana sadece selçuk demelisin. -evet sik beni selçuk .sok ban kadın yap.karın yap .erkeğim ol oooooooohhh hadiiii siiiik o kadar tahrik olmuştum ki küçücük amına yarağımın kafasını dayadığımda neredeyse boşalacaktım. -canın yanacak

ayşe -yansın .ben zaten yanıyorum ne olur selçuk hadiii üzerine abanıp kalçalrından kavradım ayşenin.yavaş yavaş sokuyordum epeyce zor ilerliyordu minicik am içinde yarağım ve sonunda geldi zara dayandı.ayşe boynuma asılıyor ağlıyordu .. -hadi erkeğim sik beni karın yap.kadın yap

siiik.sok bana hadiiii hızla abandığımda küçük engel zorlanamadı kasıklarım kasıklarına yapıştı ayşenin. -aaaaayyy dudaklarını ağzıma aldım .ayşe debeleniyordu.sıkı sıkı kalçalarından kavrayıp bir daha bastırdığımda ayşenin dibini bulmuştum. -uuuuhhhhhhm dudaklarımdan kurtulamıyordu ayşe vücudu yay gibi gerilmişti.bir süre hiç kıpırdamadan durdum.bütün ağırlığımla ayşenin

üstünde amındaydım.sonra gözlerini açtığında gözlerinde ne vardı ayşe kızlığını bana vcermiş kadın olmuştu.hafif hafif kımıldamaya başladığımda o kasıklarıyla karşılık

veriyordu.elleri kalçalarımda beni kendine çekmeye çalışıyordu.yavaş yavaş hızlanıyordum.ben vurdukça o karşılık veriyordu. -kocammmm.erkeğiimmmm.sok bana daha hızlı sookkkk.hep sik

beni böyle işte hep sikkk ooooooohhhhhhy kocacığııımm.hızlanıyordum artık dayanacak gücüm kalmamıştı. ayşe ağlıyor bağırıyordu. -soooookkkk- -siiiiikkkkkk o kocaman yarağını içimden çıkarma selçuuuukkkk oooohhhh bütün bedenimden ,ayak parmaklarımdan saçımın telşine kadar .

iliklerim boşalmak üzereydi.kendimi çekip dışiarıya boşalmak istiyordum ama.am ayşe kollarını da bacaklarını da bedenime sarmaşık gibi sarmış, – içime boşal kocacığıııııımmmm içime dol doldur amcığımı o hep senin onu hep sen sikeceksin diye bağırıyor ve ağlıyordu.geliyorduum geliyordum. -ayşe geliyoruummm -ben de kocacığım ben de erkeğim ben de selçuğumm içimde ne kadar döl varsa

hepsi ayşenin içine dolmuştuu üzerine uzanıp kaldım altımda gıkı çıkmıyordu.ayşe çok ateşli biriydi ve kadınım olmuştu.bundan sonraki yazılarımda ayşeyi nasıl götünden siktiğimi,sonra da kızımla nasıl yattıp onun kızlığını nasıl aldığımı da anlatacağım.benimle aynı duyguyu yaşayan

bayanlar mailime yazabilir.maillerinizi bekliyorum.etaskin@mynet.comGönderen: S.Y.

Bir Cevap Yazın

  • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.
  • yılmaz: msn ekle fantezının kralını anlatım san ucurum senı donmelisin_bana_gulum@hotmail.de
  • harun: slm yavrum nasılsın sana numaramı vereyim 05428080801 ben harun afyonluyum telefonda sexe bayılıyorum

Kategoriler

