Sex Hikayeleri | Adult Ensest Hikayeler, Sikiş azdırıcı hikayeler, Aile içi, Otobüs, gay, Lezbiyen Hikayeleri

Sinemada Basıldık

Posted on: Ağustos 21, 2008

İşin aslı mümkün olduğu kadar onunla kötü filmlere gitmeye çalışıyordum. Çünkü her seferin de filmden bir halt anlamıyordum. Neyse yine her zaman ki gibi bir filmdeyiz ayben le klasik yiyişiyoruz. Ağzına falan alıyor. Ben de herzamanki gibi ikna edici yeteneğimi kullandım. Üzerinde dar kotu ve bir t-shirt vardı, birde benim hediye ettiğim kemer. Ogün cok küfür ettim keske almasaydım diye cok zor cıkıyor. O da ben de baktık sax yetmıyor. Kotunu sıyırdı ve ustune oturdu. Bizim izmirin egs sinemalarının koltukları

da geriye yatar boyle deli rahattır. Bende uzanmısım tam zevk yani. hatun üstün de bizim caferin. Bir de filmin hafif ışığı da geliyor boyle gotu parlıyor falan. Yaa manyak bırsey olamaz yanı. Neyse bizim oglan cok biraz aceleci oldugundan baktım hatun azgın. Onu yatırdım koltuga actım bacakları. (Yalnız kotlar ayakta sinemada %60 dolu yanı) daldım ıcıne zaten kızlıgını da ben bozmustum yazlıkta onuda bır ara anlatırım. Sinema dolu olmalı…Ama olamaz elemanın bırı tesadufen arkasına donse benım gotu gorecek. Neyse ama

bız bokunu cıkardık her seferınde yapmaya basladık. Hanı sax falan takılırsında sinemada sikiş denenmeli şiddetle tavsiye ediyorum. Ama sinema dolu olmalı. Daha heyecanlı oluyo. heyecanlı oluyor ama bır kıpa sinecıty de yakalandık. Ayben yine sax operasyonunda elemanın bırı bır baktım

gorevlı yanımıza geliyor fılmınde ortası. Hassİktİrrr. Neyse geldı bu sanırım bızı rontluyordu. Dedi işte ” arkadaslar yapmayın evınıze gıdın yapın

guvenlık kamerasından gorunuyo” falan dedı. Bızım hatun bır sustu fılmın sonuna kadar tık yok. Hatta sinemadan cıkana kadar konusmadı bıle.

Ama yanı bende fılmın sonunda dusunmedım degıl “gazetecıler dısarıda beklıyordur .

falan” dıye tam mansetlık olay. Cunku ben olsam gorevlının yerıne kesın rusvet ısterdım. Neyse sag salım cıktık. Bır haltta olmadı. Ama aybeni manyak sikiyordum sonunda ayrıldık. Denemedıgım pozısyon kalmamıstı. Aybenı

Bir Cevap Yazın

  • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.
  • yılmaz: msn ekle fantezının kralını anlatım san ucurum senı donmelisin_bana_gulum@hotmail.de
  • harun: slm yavrum nasılsın sana numaramı vereyim 05428080801 ben harun afyonluyum telefonda sexe bayılıyorum

Kategoriler

