Sex Hikayeleri | Adult Ensest Hikayeler, Sikiş azdırıcı hikayeler, Aile içi, Otobüs, gay, Lezbiyen Hikayeleri

Anadolu Lisesinde Sex

Posted on: Ağustos 24, 2008

Merhabalar.Biz Antalyada bir anadolu lisesinde okuyan 2 kankayız.Bizi okulda biraz deli olarak bilirler.Ayrıca maşallah okulun bütün CD ihtiyacını biz karşılarız!Neyse

hikayeye geçelim: Öncelikle ben Deniz(RaceDoctor) 1.86 boyunda basketçi bir gencim ve bizim kankada Çağlar(Combocu)1.72 boyunda oda basketçidir.Biz bu sene lise 3 e geçecez.Bu olay biz yaz tatiline girmemizden 3 hafta sonra oldu. Ben ve benim kanka biz okulun basketbol takımındayız!O yüzden genellikle

okulda ki güzel kızlar(özellikle kaşar ve motor olanlar ;)bizle takılırlar.Ben zaten okuldaki en iri insan olarak bana bu güne kadar çok teklif eden oldu ama benim çıktığım okulun en güzel kızlarından biri olan Sinem di!Okulda ne zaman onla gezsem bütün arkadaşlar bana acayip pis bakardı(Tabi okulun en güzel ve seksi kızını ayarladığım için) Neyse ama en fazla benim kanka Çağlar dı..Çünkü

aslında benim kızda gözü yoktu ama onun çok sevdiği ama bir türlü açılamadığı bir kız vardı arzu.O da maşallah taş gibi bir kızdır!Yani öyle bir göt olamaz!Neyse bizim okulun tatile girmesinden sonra bi gün ben Sineme bu durumdan bahsettim çünkü onla arzu iyi arkadaştır. Birden aklıma şeytani bir fikir geldi.Çağları bize geldi ama ben Sinem le arzuyuda çağırmıştım!Neyse bizde otururken ben çıkıp bir şeyler alacam dedim(Bizim kankayıda gaza getirmiştim zaten 1 hafta çekmek yok bizde çoşacaz demiştim)Çıkarken kapıyı aralık bıraktım sinem aşağıda bekliyodu ben arzuya git eleman hazır dedim.Bunda sonra yaşadığı zevk anlarını yazıcak: Ben Çağlar size hayatımda kankamdan yaşadığım en kıyak ibneliği yazacam:Kankam dışarıda iken ben evde nerde kaldı bu çocuk derken kapı açılmasını duydum karşımdaki arzuydu ben o anda ne

olduğunu şarşırmıştım arzu bana baktı ve naber Çağlar dedi ben adeta dilimi yutmuş gibi bakakalmıştım. Benden hoşlanıyor musun dedi.Bende evet dedim oda bana bende senden hoşlandım dedi ve yanıma oturdu bende karşılıksız kalamadım ve yanına yanaştım ve bacağının üstüne elimi koydum tuttum oda benim kalkan aletimin üstünde elini dolaştırmaya başladı ve ben tam olaya girerken Deniz ve Sinem içeri girdi. Deniz bana biraz yavaş ol dedi bu ne hız bilader sen istersen al arzuyu içerideki odaya geç dedi.Bende arzuyla birlikte içeri geçtik. Şimdi size zevkin doruklarını anlatıcam:İçeride ben yatağın üstüne oturdum ve arzu yanıma oturdu ve beni tahrik etmeye başladı.Zaten bir haftadan beri

çekmemiştim.Arzunun böyle isterik olduğunu bilmiyordum çünkü beni müthiş bi zevk .

almıştı.sikimi okşuyordu ve o kadar süper öpüşüyordu ve ben onu

yavaş yavaş soyuyordum ve oda beni soyuyordu tabi arada benim sikimi öyle bi avucuna alıyordu ki benim sikim çatlıcak gibi

oluyordu. Bu arada onuda amı süper şekilde sulanmıştı.Ben tüm gelişmeler üzerine gerçekten istiyor musun dedim oda süper bir cevap verdi ??bana .

sahip ol?? dedi bende bakire misin dedim evet dedi.Ondan sonra madem öyle işte böyle dedim ve onu sikmeye başladım amı

o kadar dardı ki girmekte oldukça zorlanmıştım ama aynı zamanda müthiş bir zevkti. Ona sert bir şekilde yüklendim ve bir çığlık attı.Bende hemen bir elimle ağzını kapattım diğer elimle de körpecik amcığını aralıyordum.Arzuyu domalmış pozisyondan aldım ve haşmetli sikimin üstüne oturttum

oda sevmişti bu pozisyonu adeta at biner gibi sikimin üstünde tepiyordu müthiş zevklenmiştim bana inleyerek geliyorum geliyorum dedi. bende attırmak üzereydim

bana yüzüme attır dedi bende hemen sikimi amından çekip suratına doğru yönelttim ve ruh-i mücerred gibi fışkırdım yüzüne.Öyle bir boşaldım ki yüzü gözükmüyordu. Ben ve arzu olduğumuz yerde kalmıştık yorgunluktan hatırladığım tek şey yan odada ki zevk çığlıklarıydı demek ki kankam Deniz olaya daha yeni girmişti. Bundan sonrası Denizin Sinemi sikiş hikayesidir sözü Denize veriyorum. Ben Deniz şimdi biraz da benim olayı okuyun.Garip aslında Sinem acayip .

taş gibi bir kız olmasına rağmen ben sadece bir kaç

kez onu sikmeyi hayal etmiştim. Aslında benim amacım o gün Çağların arzuyu sevdiğini söylemesiydi ama baktım onlar çoşmuş e bende boş durur muyum?Biz Sinem le salon da oturuyorduk.Sinem ?Bunlar uçmuş? dedi.Bende azmaya başlamıştım. Temmuz günü zaten sıcak etraf o üstündekileri

çıkartmaya başladı.Üzerinde bir tek bir mini ve t-shirt kaldı.Konuşmaya başladık.Ben konuyu sekse getirdim.O da denemeye istekli görünüyordu.Denemek ister misin dedim.O

da belki dedi.Artık dayanacak gücüm kalmamıştı. Onun dudaklarına yumuldum o kadar güzeldi ki?O da hiç bu kadar iyi öpüşmemişti.Adeta ağzımı vakumluyordu.Ben elimi vucudunda dolaştırmaya başladım.Tanrım. o kadar sıcaktı ki.Zaten üzerinde tek bi t-shirt vardı.Göğüs uçları çok belli olmaya başlamıştı.Ben de onun t-shirt ünü ve eteğini çıkarttım.Artık üstünde sadece G-String kalmıştı. Onu ayağa kaldırdım.Götünü kavradım.Ve memelerine yumuldum, nerdeyse belden üstü her yerini yalamıştım(bu

arada kızlar gerçekten kulak memesi ve boyun yalanmasında zevk alıyor)Artık onu tamamen çıplak bırakmanın zamanı gelmişti.Yavaşça G-Stringini çıkarttım.O da benim üstündekileri çıkarttı benim sadece boxerım kalmıştı. O belli beni azdırmak istiyordu boxerımı yavaşça çıkardı ve benim aleti yalamaya başladı.Ben artık uçuyordum.Sonra

Sinemi domalttım ve amını yalamaya başladım o da inlemeye başlamıştı.Onu 15 dakka yaladım.Yeter sik beni Deniz dedi.Bakire misin?dedim.Evet dedi.Bozmak istediğine emin misin dedim. Sinem bana ?Senden başka kime vercem kızlığımı?dedi.Ben de .

artık dayanamadım ve Sinemin amını sikmeye başladım.Zarı yırtılınca biraz bağırdı.Ama sonra o da zevk almaya başlamıştı.İkimizde hızlandık.Yıllardır hayal ettiğim gibi bir seks yapıyordum.Sinemin inlitileri çığlıklara dönüşmüştü.O pozisyonda yaklaşık yarım saat

sikiştik. Simdi değişik bir pozisyona geçmiştik.Onu duvara dayadım.Ve bu pozisyonda da siktim.Bu arada baktım benim kanka almış arzuyu banyoya götürüyo.Ben biraz

daha azdım.Sinemi yan yatırdım ve öyle sikmeye başladım. Bir anda sinem sarsılarak boşaldı benim de fazla gücüm kalmamıştı.Sinem pozisyon değiştirip benimkini ağzına aldı.Bende hayatımda en zevkli boşalmamı yaşadım.Sonra gel banyoda devam edelim dedim.Banyoya gittiğimde Çağlar ve arzu hala ordaydı. En ona

hadi bilader bi izin ver dedim oda gel bilader gel dedi.Artık suyun altındaydık.Sinemle bonyoda bu zevki tekrarladık.Sonra çıktık.Son bir fantazi bir bir birimizi giydirdik.Artık yaz tatlinde sıkılmam mümküm değildi;) Hayatımızın en zevkli günüydü.Hem ben Sinemle ilk kez sikiştim hem de Çağlar

sevdiği kıza sahip oldu. Bizimle bu zevki ve fazlasını yaşamak isteyen kızlar(özellikle antalya dan) varsa bize e-mail atsınlar. doctor_and_combocu@hotmail.com Merak etmeyin

hiç bir mail cevapsız kalmaz.Gönderen: RDoctorCombocu

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


  • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.
  • yılmaz: msn ekle fantezının kralını anlatım san ucurum senı donmelisin_bana_gulum@hotmail.de
  • harun: slm yavrum nasılsın sana numaramı vereyim 05428080801 ben harun afyonluyum telefonda sexe bayılıyorum

Kategoriler

%d blogcu bunu beğendi: