Sex Hikayeleri | Adult Ensest Hikayeler, Sikiş azdırıcı hikayeler, Aile içi, Otobüs, gay, Lezbiyen Hikayeleri

Beden Dersinde Sınıfta

Posted on: Ağustos 25, 2008

Ben 17 yaşında sex düşkünü bir liseliyim. Boyum 1.76 kumral ela gözlü ve yakışıklıyım(söylemesi ayıp :P) Size anlatacağım hikayenin tamamı GERÇEKTİR!

Bizim sınıfın hatunlarından birine göz koymuştum ve her otuzbir çekişimde onu düşünüyordum. Onu sikmeyi o kadar çok istiyodum ki

nasıl sikeceğim hakkında planlar kuruyordum. En sonunda bulmuştum. Onunda girmediği bir beden dersine hastayım diyerek girmicektim. Bütün sınıf kapalı spor salonunda iken biz sınıfta baş başaydık ve ben kendime hakim olamıyordum iyice azmıştım. Artık konuya girmeye karar verdim ve sex konusunu

açtım. Ona benim bir kıza ihtiyacım olduğunu ve bana bir kız bulup-bulamayacağını sordum. O da ben sana yetmez miyim dedi. Çok şaşırmıştım ve ne diyeceğimi bilemiyordum. Yanına gittim ve onun o muhteşem kalçalarını okşamaya başladım. Bana sınıfta rahat olmayacağını ve

soyunma odasında daha rahat olacağımızı söyledi. Soyunma odasına gitmiştik ve ben onu sikmek için sabırsızlanıyordum. Paltolonumu ve boxerimi indirdi ve yarrağımı ağzına aldı müthiş saxo çekiyordu. 5-10 dk. yaladıktan sonra onun amına girdim ve git gel yapmaya başladım. 2-3 kez girip

çıktıktan sonra anladım ki kız bakireymiş ve olan olmuştu. Onu delicesine sikiyordum ve onun inlemelerini duydukça daha da zevke geliyordum. Boşalıcağımı anladığımda yarrağımı ağzına verdim ve ağzına boşaldım. Bu müthiş bir zevkti. Akıttığım bütün spermleri yuttu. Öpüştük ve bitirmeden ona .

bir kere daha saxo çekmesini söyledim ve bir posta daha boşaldım. Giyindik ve o etrefı temizledi(malum kanlar). Bitkin bir halde derslere girdik. Her fırsat bulduğumuz zaman sikişiyoruz. Bu hikayeme ilgi duyan ve benimle birlikte olmak isteyen güzel ve genç kızlar bana mail

yollayın.Gönderen: millionaire_playboy

Bir Cevap Yazın

  • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.
  • yılmaz: msn ekle fantezının kralını anlatım san ucurum senı donmelisin_bana_gulum@hotmail.de
  • harun: slm yavrum nasılsın sana numaramı vereyim 05428080801 ben harun afyonluyum telefonda sexe bayılıyorum

Kategoriler

