Sex Hikayeleri | Adult Ensest Hikayeler, Sikiş azdırıcı hikayeler, Aile içi, Otobüs, gay, Lezbiyen Hikayeleri

Çıtır Sekreterim

Posted on: Ağustos 27, 2008

Ben ve sekreterimden oluşan bir ofisim var. Ne iş yaptığımı artık söylemeyeyim… sekreterim on sekiz yaşında. mükemmel bir vücudu var yaşından olsa gerek fazlaca hararetli. bana bakışları ilk geldiğinden beri farklıydı. bunu hissediyordum. fakat o güne kadar ona hiç başka

gözle bakmamıştım… evet…o gün tuttuğu günlüğü okuduğum gündü…sabahtan bankaya göndermiştim .

ve o günlüğünü masada unutmuştu; ya da bilerek bırakmıştı. Günlüğe göz attığımda hemen her sayfasında

ismimi gördüm.çok ateşli cümleler vardı.bu bile insanı heyecanlandırmaya yetiyordu. bankadan döndüğünde günlüğü okuduğumu anlamış olmalı diye düşündüm. kahvemi getirirken elleri titriyordu, yüzü kızarmıştı.üzerinde çiçekli mavi bir elbise vardı. mini sayılabilecek eteğinin altındaki bacaklarına, bu kez alıcı gözle baktım harikaydı… biraz

oturmasını istedim. işinden memnun olup olmadığını, hayatının nasıl gittiğini falan sordum. kısa cevapların ardından yine kısa bir sessizlik oldu. bana günlüğünü okuyup okumadığımı sordu. okudum deyince yüzünü kapatıp ağlamaya başladı. .

yanına kalktım. saçlarına dokundum. önemli olmadığını yazdıklarının çok hoşuma gittiğini

söyledim. yüzüme bakıyordu şimdi. yavaşça eğilip dudaklarını öptüm. susuz kalmış biri gibi öpüşüyorduk. ellerimi eteğinin altına soktum. bacaklarını okşuyordum. onun elleri ise pantolonumun üzerinden sertleşen erkekliğimi okşuyordu. fermuarımı açtı. hafifçe inledi.dudakları çıldırtıyordu. bunları nereden öğrendin diye sordum.hafifçe güldü ve organımı .

ağzına aldı. dayanacak gibi değildim. boşaldım. Bu kez doğruldu

ve masama yüz üstü dayandı. eteğini sıyırdım. kırmızı külodu ile muhteşem bir görüntü idi. onu da sıyırdım. artık önümde hiç

bir engel yoktu. Sikimi yaklaştırdım amına dokundurdukça inliyor ve kolunu ısırıyordu. bakire olup olmadığını sordum. bakireye benziyor muyum diye cevap

verdi. doğru, ilk kez sevişiyor gibi değildi.Sikimi yavaşça içeri soktum.bu kadar sıcağını hiç görmemiştim.cayır cayır yanmak bu idi herhalde…ileri geri

hareket ettirdikçe kıvranıyordu.sonunda titreyerek mutlu sona ulaştık… şimdilik sekreterimle mutluyuz

Bir Cevap Yazın

  • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.
  • yılmaz: msn ekle fantezının kralını anlatım san ucurum senı donmelisin_bana_gulum@hotmail.de
  • harun: slm yavrum nasılsın sana numaramı vereyim 05428080801 ben harun afyonluyum telefonda sexe bayılıyorum

Kategoriler

