Sex Hikayeleri | Adult Ensest Hikayeler, Sikiş azdırıcı hikayeler, Aile içi, Otobüs, gay, Lezbiyen Hikayeleri

Kız arkadaşımla iş yerimde

Posted on: Ağustos 29, 2008

selam gercekadult.net okurları anlatacağım olay 2 hafta önce geçti ve kesinlikle doğrudur, çıktığım bi kız vardı adı meryem bununla hep cafede filan görüşürdük orada konuşur bişiler içerdik cafe sakin olunca yani bizden başka kmse kalmayınca sevişirdik öpüşürdük ben biraz daha ileri giderek elimi penyesinin altından sokar memeleriyle oynardım ama hiç amcığına dokunmamı istemezdi sadece giydiği pantolunun üzerinden ellettirirdi buda bana yetmemeye başladı zamanla

bu böyle biraz devam etti ve ben kafaya koymuştum bunu sikicektim, pazar günleri bizim iş yerinde kimse olmazdı bu yine bana dedi görüşelimmi diye bende dedimki görüşemeyiz bu qün işim var diye bahane uydurdum maksat kızı iş yerime çağıracaktım.

sonra dediki işde neolur görüşelim filan diye ısrar etmeye başladı bende hemen dedim iş yerime gel zaten kimse yok bende sıkılıyorum tek başıma çalışamıyorum sen burada olunca daha iyi olur filan gibi bişiler dedim oda kabul etti aradan yarım saat geçti meryem geldi ilk önce içeri girdi koltuğa oturdu sohbet filan ettik bende iş yapıomuş gibi davrandım sonra seni çok özledim dedim oda bende seni özledm dedi

yanına oturdum dudaklarından öpmeye başladım biraz öpüştükten sonra elimi yine penyesinin altından göğüslerini okşadım ve onu tahrik etmeye başladım daha fazla ilerlemeye çalıştım bi elim göğsünde bi elimde kotunun üzerinden amını okşuyodum

daha sonra dedim seni sikmek istiyorum filan diye kulağına fısıltılar yapdım oda daha fazla dayanamadı gibi ama yinede red ediodu öpüşmenin verdiği heycanla çaktırmadan pantolunun düğmesini çözdüm ve bir anda elimi kilotunun içine atım amını ovalamaya başladım yapma filan dedi direndi daha sonra istesende istemesende seni sikecem dedim oda kurtuluş olmadığını anlayınca kabul etti ama bi şartı olduğunu söyledi, kızlığını almıyacaktım ilna olması için kabul ettim sonra kendini iyice soydum her şeyi ile karşımda duruyodu sonra kendisinden beni soymasını istedim oda beni soydu ikimizde çırılçıplak kalmıştık, kendini eğdim ve sikimi ağzına verdim acemice yalamaya başladı sonra dedim sen hiç şeker yalamadınmı dedim oda yaladım dedi ozman nası şeker yalıosn o zaman öyle yala dedim ve çok güzel yalamaya başladı, ammından sikeme me sözü verdiğim için götünde sikicektim ilk önce amını götünü filan yaladımve iyice azmaya başladı amı çok fazla sulanmıştı ve artık domal masına yardımcı oldum önümde domaldı göt deliğne zorladım ama girmiyodu canının çok acıdığını söyledi çekmecemde krem vardı kremi sikime sürmesini istedim ve bende onun göt deliğne sürdüm iyice kıvama gelmişti parmaklarımla deliğin açılmasına biraz yardımcı oldum ilk önce sikimin kafasını soktum yavaşca kafası girince birden kökledim ve inanılmaz bi çığlık attı çok korktums esini duyarda gelen olur die bağırmaması için ağzına kalem verdim daha sonra götünde hızlanmaya başladım acıdan çığlık atan kzı zevkten artık inliyodu ve keşke daha önceden siktirseydim sana götümü die söyleniyodu ben başalmaya gelmiştim ki çıkartıp ağzına boşaldım sonra tekrar yalatarak sikimin kakmasını sağladım kalkınca tekrardan arkasındaki yerimi aldım bu sefer daha iyi zevk almak için yavaş yavaş hareket ediyordum artık kızda hal kalmamışdı bende tekrardan boşalmaya gelmişdim tam boşalacakken götünün derinliklerine doğru gittim ve orada volkan gibi patladım ben boşalınca ohh çektim oda bana eşli etti sikimin inmesiini bekledikden sonra çıkardım götünden ve giyindi artık ben gelen olur filan diyip çıkalım dedim oda tamam dedi ilk önce ben çıkım sonrad a sen çıkarsın dedi tamam dedi ben hala çıplaktım ve koltukta oturuyodum giderken benim ufaklığı bidaha ağzına aldı ve biraz yaladıktan sonra gitti giderken arkasını döndü ve haftaya bidaha istediğini söyledi bende kabul ettim daha sonraları her pazar sikmeye başladım biraz böyle götünden sikim bir iki ay sonra kızlığınıda alıcam onun… sik kafalı bide vermem dio kendi dünden razımışda oruspuluk yapıyo

Bir Cevap Yazın

  • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.
  • yılmaz: msn ekle fantezının kralını anlatım san ucurum senı donmelisin_bana_gulum@hotmail.de
  • harun: slm yavrum nasılsın sana numaramı vereyim 05428080801 ben harun afyonluyum telefonda sexe bayılıyorum

Kategoriler

