Sex Hikayeleri | Adult Ensest Hikayeler, Sikiş azdırıcı hikayeler, Aile içi, Otobüs, gay, Lezbiyen Hikayeleri

Beklenmedik Ziyaretçi

Posted on: Ağustos 31, 2008

slm benim hikayem de yengemle ilgilibenimyengem 1.68 70 kilocokguzelbir kadın biirgun evde oturuyorum ve 31 cekmeye başladımo sırada yengem geldi ne yapıyosun sen dedi tabi ben utandım ve toparlanmaya calişırken sikim dimdik ve onumde diz cokup yaragimı agzına almaya başladı

cok guzel emiyordu tam 1saat yalamasını istedim neyse yengem bana senin yaragını 1 gun durmadan yalarım dedicok tatlıymiş niye daha onceden vermedin agzıma diye soyluyordu ben cılgına donmuştumbirden sonuna kadaraldı inanılmaz zevk veriyorduve ben sonunda agzına boşaldım ben yataga yatırdım soymaya başladım once goguslerini sonrs amını amı cok guzel esmer yengem cikplata gibiyalamaya doyamadim goguslerinin ucunu agzıma alıncazevten inlemeye başladı elimde amcıgına gırip cıkıyo sonunda bani delirtin diyerek beni altına alıp sikimin ustunde oturup kalkmaya başladi boşallican zaman haber ver dedi ve artık booşaliyom dedim indi emmeye başladı hepsini yuttuben gotunu istiyorum dedim olmaz dedi bende ranzaya bagladım domeltip amını yalamaya başladım sonra agzına verdim sikimi arkolayıp goyunu başinı soktum karıda tık yok birden kokluyunce cıglıklar atmaya başladı bana hızlı sok demeye başladı 2posta gote koydum ve biraz seviştik gitti benim anlamadıgım bizim eve nasıl girdi şimdi bbenikocasının yerine koydu her pazar onunlayım bu arada yengem 27 yaşinda tam cagında

Bir Yanıt Bırakın

  • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.
  • yılmaz: msn ekle fantezının kralını anlatım san ucurum senı donmelisin_bana_gulum@hotmail.de
  • harun: slm yavrum nasılsın sana numaramı vereyim 05428080801 ben harun afyonluyum telefonda sexe bayılıyorum

Kategoriler

