Sex Hikayeleri | Adult Ensest Hikayeler, Sikiş azdırıcı hikayeler, Aile içi, Otobüs, gay, Lezbiyen Hikayeleri

Halamın Kızı

Posted on: Ağustos 31, 2008

Merhaba arkadaslar simdi sizlere basimdan gecen cok güzel bir seks hikayemi anlatmak istiyorum. Adim Ahmet 19 yasimdayim, O benden üc

yas büyük. Ve yine beraber yatmisken onun bacakalrini oksuyordum Bir keresinde bacagini oksarken aminida oksamaya basladim kilodunu acip amini seyrettigimde icim kipir kipir ediyordu ve kalbim heyecandan duracak gibi oluyordu. Bacaklari .

yari acikti, bir keresinde uyandi ama uyandigini bana belli etmedi. Inlemeye basladi ve ben duddagimi onun dudagina yaklastirdim dillerimizi birbirimizin diline degdiriyorduk. Artik beni cok etkilemisti halamin kizi. Inliyordu ama

genede uyumus gibi yapiyordu, bacagini amini ve memelerini oksamaya devam ettigim zaman uyuma numarasini birakti ve tam seks yapmaya basladik. .

Inanamiyordum, cünkü Ben onun amini yalamaya basladim, oda benim kücük sikimi agzina aldi. Ben pek birsey yapamiyordum cünkü yasim kücük oldugu icin sikim de kücüktü… Neyse aradan yillar gecti, 23 yasimda Türkiyeye izine geldik, o gene bizim evde yatiyordu. Gece

onun yanina gittim ve bacakalarini ellemeye basladim. Amini parmakladim. Canim Ahmedim senmi geldin diyerek yaptiklarima karsilik verdi. Gece odada bir

güzel sevistikten sonra sikimi onun agzina verdim, amini ve götünü siktim. Ben sikerken o inim inim inliyordu. Onun inlemesini duyan

kardesi odaya geldi ve bizi yakaldi, biz hic umursamadan seksimize devam ediyorduk. Kardesi sasirmisti, ve kardesini de sekse davet etti. Ve cücümüz birlikte sevistik sabaha kadar canimiz hic uyumak bilmedi. Halamin iki kizinin kizligini bozdum o gece.Gönderen: Hovarda

Bir Cevap Yazın

  • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.
  • yılmaz: msn ekle fantezının kralını anlatım san ucurum senı donmelisin_bana_gulum@hotmail.de
  • harun: slm yavrum nasılsın sana numaramı vereyim 05428080801 ben harun afyonluyum telefonda sexe bayılıyorum

Kategoriler

