Sex Hikayeleri | Adult Ensest Hikayeler, Sikiş azdırıcı hikayeler, Aile içi, Otobüs, gay, Lezbiyen Hikayeleri

İstanbul Ankara Hattında Sex

Posted on: Ağustos 31, 2008

İstanbul Ankara Hattında Sex Merhabalar arkadaşlar şu an yazmış olduğum yazının hepsi gerçek yaşanmıştır fantazi değildir,Bu olay benim başıma 1.5 sene önce geldi.Levent sanayi mahallesinden gece 01:30 da ankara otobüsüne kız arkadaşımla bindik velhasıl otobüs kalktıktan yaklaşık birbuçuk saat sonra insanların

uyuya bilmesi için ışıklar söndü ben kapattım gözlerimi,ne olduğunu anlayamadan kız arkadaşımın elinin benim sikimde dolaştığını hissettim şaşkınlığımı atamadım bu hareketi beklemiyordum,yani düşünsenize otobüs tamamiyle dolu yan koltukta insanlar oturuyor her an görebilir yada hissedebilir,pantolonumun fermuaranı indirdi başladı masturbasyon yapmaya

ben tabi tedirgin ama yalan yok o anki his bizi insanların görebilme ihtimallerini düşünerek sikim kalkmıyor tedirginlik var,kız arkadaşım yüzünü .

bacaklarıma koyarak sikimin kafasını ağzına aldı başladı saksoya tabi saksonun etkisiyle sikim taş gibi oldu. o ne güzel saksoydu öyle dişleriyle sikimin derisini nerdeyse yırtacaktı dil darbeleri muhteşemdi ve bir süre sonra öyle bir patladımki bütün boşalmış olduğum menileri son damlasına kadar yuttu ama o ne boşalmaydı anlayamadım sanki 10 gün hani masturbasyon yapmazda boşaldığınızda ilikleriniz nerdeyse dışarıya çıkacak gibi olurya.benim

için çok tedirgin olduğum bir yolculuktu ama yaşadığıma değdi herkese tavsiye ederim.Daha farklı fantazileri olan ve denemek isteyen bayanlar

kapım herkese açık sanalda olabilir bayanlar tercihimdir. Gönderen: hanifiyildiz27@hotmail.com

No Responses Yet to "İstanbul Ankara Hattında Sex"

bayanlar ekltyın tanışalım.asaletlibey-76hotmail.com05378872360ask sevgı doysıya seks ve fantasılerbend e

Bir Cevap Yazın

  • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.
  • yılmaz: msn ekle fantezının kralını anlatım san ucurum senı donmelisin_bana_gulum@hotmail.de
  • harun: slm yavrum nasılsın sana numaramı vereyim 05428080801 ben harun afyonluyum telefonda sexe bayılıyorum

Kategoriler

