Sex Hikayeleri | Adult Ensest Hikayeler, Sikiş azdırıcı hikayeler, Aile içi, Otobüs, gay, Lezbiyen Hikayeleri

Evde Grup

Posted on: Eylül 17, 2008

Merhabalar başimdan gecen bi olayı anlatmak istıyorum.Ben esmer,atletik vücudlu,temiliğe önem veren,bakımlı metroseksuel diyeyim yada:) yakışıklı bır gencım ınternette maillerime bakıyordum aynı zamandada chat yapıyordum. kısaca şöyle bı aksam gene bir mail aldım ve bırı

slm dıye mesaj attı bıraz yazıstıktan sonra kamerayı actık ve karsımda genc bı bayanla bır erkek vardı ama bayan o kadar guzeldıkı kameradan gorunusu onu gordukce heyecandan yerımde duramıyordum yasları bayanın 24 erkegin 28 di neyse saat gece

24 00 olmustu kadıkoyde oturuyorlardı yani cok yakındık bırbırımıze ve bırbırımızle telefonlastık ve modada havuzun orada bulusmaya karar .

verdık ve ben hemen kosarak gıttım ve bekleme basladım ama heyecanda tıtrıyodum. bıran karsıdan bır ciftın geldıgını gordum havuzun kenarına

gelınce durdular beklemeye basladılar ben meraba dedım ve ısmımı soyledım ve bırazda orada sohbet ettık sonra kadıkoyde evlerine gıtmek icin yola cıktık onlar cok zengın bırilerine benziyodu ben evlerine yaklaştıgımızda eve girdik ve evde nıhayet basbasa kalabildık onlarla ve odada olan ıckilerden icmeye basladık. neyse biraz ictıkten sonra kadının kocası ben bi dus alayım diye banyoya gitti o cıktıktan sonra bayan gıttı bayan cıktıgında sadece uzerınde bır havluya sarılı cıktı ve bana hadi canım sende bi .

dus al dedi.bende dus aldıktan sonra kadın yanıma yaklasarak benı yataga yatmamı istedi sırt ustü yataga uzandım yavasça üzerımı cıkarmaya başladı bayan benı soyduktan sonra dudagımdan öpmeye basladı cok güzel öpuyodu sikim taş gıbı olmustu öpüsürken bacaklarimda bi elin gezdını farkettim ve bı anda adam sikimi agzına alıverdi cok sasırdım .

biran ama cok zevk alıyodum dudaktan karısıyla opüsüyoduk adamda sikimi bogazına kadar sokuyordu sonra kadın üstüme çıktı ve amını agzıma verdi yalamaya başladım ellerimlede kalçalarını sıkıyordum harikaydı. ben kalktım bayan sırt ustu yattı adam karısının amının dudaklarından ayırmıs hadi sik karımı dedı ve sikimi yavaş yavaş içine sokmaya başladım sanki hiç bitmeyeckmiş gibi içine aldı hemen cılgınlar gibi kökleme başladım amı cok dar ve temizdi bacaklarını omuzma aldım ve

köküne kadar girdim kadın bir çığlık attı ve çok büyük dedi.adamda sikini karısının agzına veriyordu epey bir siktikten sonra tam bosalacagım sırada adam yatagın yan tarafına yatmis ve poposunu acmış elıyle popoma akıt dıye söyledi tam boşalacağım sıra kadının amından çıkıp adamın poposuna boşaldım sikim daha dimdikti ama karısı hemen agzına aldı ve emmeye başladı. bu sefer adamın götünü bana karısı açtı bir parmaginı adamın götüne sokarak götünü iyice okşadı ve hadi canım beni siktigın gıbı kocamıda sik dedı

ve sikimi kremledikten sonra sikimden tutarak kocasının götüne sürttu adam hadi sok artık dıye inlemeye basladı ve yavasca soktum sonra hızlandım adamın götü harikaydı karısı alta yatarak 69 yaptılar ben adamı sikerken karısıda benim taşşaklarımı yalıyordu bazende adamın sikini sonra içine öyle bir boşaldımki harikaydı cıkardım ve banyoya gidip temizledim biraz dinlendikten sonra karı koca sikimi yalamaya başladı. Karısını domaltıp onuda götten sikmeye başladım adamda alttan karısının amını yalıyordu bayagı bir gidip geldikten sonra çıkartıp her ikisinin yüzüne akıttım

onlarda birbirleriyle öpüştüler.Unutulamayacak bı gece gecirdim cumartesi sabhatan akşama kadar seviştık.Eger benimle tekrar grup yapmak isteyen çiftler varsa maiillerinizi beklerim.Gönderen: esmerdelikanli

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


  • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.
  • yılmaz: msn ekle fantezının kralını anlatım san ucurum senı donmelisin_bana_gulum@hotmail.de
  • harun: slm yavrum nasılsın sana numaramı vereyim 05428080801 ben harun afyonluyum telefonda sexe bayılıyorum

Kategoriler

%d blogcu bunu beğendi: