Sex Hikayeleri | Adult Ensest Hikayeler, Sikiş azdırıcı hikayeler, Aile içi, Otobüs, gay, Lezbiyen Hikayeleri

Acı Yoksa Parada Yok

Posted on: Eylül 21, 2008

Patroniçe iş yerine yeni başlamıştım. Bayanların ağırlıkta olduğu bir söktörde çalışıyordum. Partronumda bayandı. Ben yaklaşık 190 boylarında kumral yakışıklı bir erkeğim. Iş yerinde bir anda ilgi odağı oldum. çay ve yemek aralarında kızlar tanışmak için sıraya giriyordu. Müdürüm beni yanına

çağırıp çalışan bayanlarla fazla muhatap olmamamı benim beyaz yakalı olduğumu .

ve iş yerinde bunun hoş karşılanmıyacağını söyledi. Maddi durumum iyi olmadığı için dediklerini kabul ettim. Ama bütün gün sevişmek isteğiyle her yanıma ateş bastı durdu. Birkaç hafta sonra paronum beni odasına çağırdı raporlarla ilgili konuşmak istediğini belirti. Içeri girdiğimde çok ciddi ve sertti korktum. üzerindebir buluz altında uzun topuklu bir .

ayakkabı ve daracık kalcalrını sıkan mini eteği vardı. Cam masanın yanına oturdum bacaklarına bakmadan duramıyordum. Oda masanın cam olduğunu fark

etmmeiş gibi bacaklarını iki yana iyice açmış geriniyordu. Rapor konusu yayvaş yavaş geçiştirildi ve özel bir sohbete dönüştü. Kızlara olan

fazla ilgiden kız arkadşım omamasına kadar geldi. çok şefkatli bir şekilde yanklarımı sıkıp -şirin çocuk yaramazlık yapma dedikten sonra beni

gönderi. Bacaklarını unutamıyor patronicemi nasıl becereceğimi düşünerek yanıyordum. Iş yerinin tuvaletinde kendimi tatmin ederken gözüm tuvaletin tepesindeki sineğe takıldı. Daha dikkatli bakınca onun patroniçenin odasına bağlı kameralardan biri olduğunu anladım. Fark etmmemiş gibi davranarak boşaldım. Kafamda bir şimşek çaktı. Patroniçenin .

odasından her çıkışımda kameralı yerde masturbasyon yapmaya başladım. Mastırbasyonu oldukça uzun tutuyor ve kemaranın karşısında adeta şov yapıyorudum. Paronicenin davranışları değişmişti. Hemen hergün odasında uzun sohbetler yapıyor ve ufak tacizlere uğruyordum. Bir gece sabaha kadar ihraç malları için çalıştık. sabahın ilk

ışıklarında işler bitmiş herkes yorgun argın bir kenara çökmüştü. Ben .

masamda uyukluyordum patroniçem geldi. -kalk sana çorba ısmarlayım. Dedi. -olur dedim son model arabada yanına oturdum ve sanayiden çıkıp yola koyulduk. Arabayı tenha bir koyda durdurdu ve onla seişmei istedi.

Ben pek istekli olmadığımı patronum olduğunu uygun olmayacağını söyledim. Eger onu zevkten çıldırtmayı başarırsam ban bir araba ve bir ev alacağını istediğim maddi olanaklara kavuşturacağı düşümmemi istedi. Evine doğru yola cıktık. Yolda kararımı vedim ve boynundan öpmeye başladım. Evin kapısında

zor zahmet attık içeri halının üstünde soyunmaya başladık. Harika bir vucudu vardı. Prüzsüz taş gibi, yatak odasına kucağımda taşıdım ve hite şevkatli davranmıyordum. Vahşice hayvanca sevişiyordum. Dudakları kan toplamış hatta .

omzunda diş izlerim vardı. çırıl çıplak köpekler gibi doğuşuyorduk. Amin

dudaklari kanadi. Kafamı saçlarımda yakaladı ve kadınlığına bastırdı. Amının dudaklarını deliler gibi ısıryordum. Ince ince kan sızmaya başlayınca elinde birkaç tutam saçımı yolmuş olarak inlediğini gördüm. Mütiş bir zevk alıyordu. Acı ver bana acı diyordu. Daha amı sulanmadan yarağımı sonuna

kadar kuru kuru kökledim ve tüm vucut ağılığımla abandım. Taşaklarım vurdugunda içinden çıkarmadan içine abanıyor altımda eziyordum. Nefesa almasına engel oluyor sikilmekle boğulmak arasında gidip geliyor nefes almasına izin verdiğimde sikiyor sonra hızla durup nefesiz bırakıyordum. Kedi gibi olmuş yarağımın hazzını yaşıyordu. Bacaklarında aşağı işermişcesine ard arda boşaldı. Amı sular içinde kendinden geçmiş benim yarağımla mutlu oluyordu. Sikimi amından aniden çıkarıp göt deliğine dayadım. Yapma diye yarı canlı yarı cansız sesi çıktı çıkmadı. Amından aldığım suyla kayganlaştırmaya çalıştım ama götten

hiç yememişti. Bense ayların abazanıydım. Kalın siki yavaşca kafasına kadar soktum. Gözlerinden yaş eliyor beni kovmakla tehdit ediyor çıkarmamı isityordu. O. çocuğu dediği an tüm gücümle yüklendim. Kıcından sikimin üsütüne kan akıyordu. Parçalaya parçallaya götünü sikiyor parmaklarımla amını hırpalıyordum. Ağlıyor

yalvarıyor. Ama beni durduramıyordu. çarşaf kan gölü olmuş ve baygın halde inlemesinde başka sadece sikimin sürtünem ve soluk alışverişlerimiz vardı.

Götünün derinliklerime sikimin suyunu akıtırken göüsleri öyle sıkıyordumki mosmor olmuşlardı. üstünden kaltığında sikim daha sertti ve karşımda fıstık gibi bir kadın her yeri diş izeri ve kan içinde göz yaşlarını silerek bana bakıyordu. Beni hep sik patronuçem arada işten birkaç

erkeği eve getirdiğini kendini siktirdiğini hepsinin onun patroniçe olmasında dolayı çok kibar davrandığını söyledi. Acıyla zevki bir arada yaşatmamdan çok

memnundu. Arabanın anahtarlarını aldım. Aile doktorunu getirdim kıçındaki yırtığı diktikten sonra bir kaç gün ilişkiye girmmemesini tembihleyip gitti. Yemek yedik sarılıp uyuduk. Akşam olmuştu. Yanında çok zengin ve güzel bir kadanla uyandım. Kapıda kocasını gördüm. Adam selam verip içeri giti. Patroniçem benim paniklediğimi görünce. Korkam anlaşmamız var herkes istediğinle sikişir biz böyle mutluyuz dedi. Dudaklarına yapıştım ve deliler gibi sevişmeye başladık

amına sırayla parmaklarımı sokuyordum 4 parmağımı soktuktan sonra baygın bir şekide yığındı ve ard arda boşaldı. Ufaklığı azıma ver dedi.

Azına sikimi alıp sanki elektirik süpürgesi gibi emmemye başladı. Azında hızla gidip geliyor bu arada amına 5 parmağımla bileğimi sokmaya .

çalışıyordum. Boşalmak üzereydim sikimi azindan çikardi azima boşalma dedi. Birden dödüm kafasını iki elimin arasına aldım sikimi boğazın içine kadar soktum. Elleriyle çırpınyor ama kurtulamıyordu. Sikim artık azına değil yemek borusuna sıkışmaktan zevk alıyor yutkundukça boşalmaya yaklaşıyordum. Ağlayarak debelenirken tüm

hışmımla boğazına hatta miydesine doldurmaya başladım. Azının kenarlarında dölerim sızıyordu gözleri yaş dolmuş nefesiz kalmış hepsini bir an önce miydesine indirerek. Nefes almak isitiyordu. Azında küçülüp kendine geldikten sonra boynuma sarılıp beni hep sen sik ilerde kızımla evlendiririm damadı yaparım. Ana kız sikersin bizi dedi. Eve birkaç parça eşyamı almaya gittim. şu an onların koruması gözüküyorum. sabahtan akşama kadar evde .

patroniçeyi ağlata ağlata sikiyorum. Yarın kızının 18 bastığı gün. Ikisininde amını götünü aynı yatakta dağıtacağım. Sex iseyenlere verilir. Gönderen: yılmaz

Bir Cevap Yazın

  • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.
  • yılmaz: msn ekle fantezının kralını anlatım san ucurum senı donmelisin_bana_gulum@hotmail.de
  • harun: slm yavrum nasılsın sana numaramı vereyim 05428080801 ben harun afyonluyum telefonda sexe bayılıyorum

Kategoriler

