Sex Hikayeleri | Adult Ensest Hikayeler, Sikiş azdırıcı hikayeler, Aile içi, Otobüs, gay, Lezbiyen Hikayeleri

Bar Çıkışı

Posted on: Eylül 21, 2008

Selam. O geceyı hıc unutamıyorum. Ben gece hayatına duskun bır ınsan olarak sureklı barlara gıdıp eglenırdım. O gece yıne arkadaslarımla barda otururken bır grup guzel cıtırla tanıstık. Hele ıclerınde bır cıtır vardıkı mankenler halt etmıstı sankı. Her neyse konuyu uzatmıyalım,

yogun tezaurat uzerıne bu kızlarla tanısmak için yanlarına gıttım. Nıhayetınde tanısma serefıne erdım. O guzel cıtırın ısmı sıbeldı. Sıbelın harıka

kalcaları vardı. Sankı sakıra yanımda oturuyordu. ıkı bıradan sonra sıbel yelkenlerı fora etmıstı artık benım dayanma sabrım kalmamıs bu guzel

cıtır benım olmalıydı. Dans ederken sıbelın boynuna ufak opucukler konduruyor kalcalarına uyanmıs olan penısımı deydırıyordum. Sıbel ıse bunları yaptıgımda sankı tıtrıyor nefes alısı degisiyordu… Ve artık eve gıtme vaktı gelmıstı. Uzun ısrarlar sonucunda sıbelı bende kalmaya ıkna etmıstım. Artık sabredemıyordum.

Evın yolunu zor ettım. Kapıdan ıcerı gırer gırmez onun guzel lokum gıbı dudaklarına sarıldım. Oda sankı susuz kalmıs bır cıcek gıbı benım dudaklarımı emıyordu. Ellerım bos durmuyor bırı ıle o guzel yuvarlak hatlı goguslerını oksuyor dıger elımlede kalcalarını sıkıyordum. Bırden kendını cektı ve pantolunumun dugmelerını cozdu. Sankı 40 senelık profesyoneller gıbı penısımı cıkardı. Kısa bır oksamadan ve ıncelemeden sonra dudaklarının ıcıne aldı. Panisimin üzerine oturdu…Hayatımın en guzel oral seksının yasıyordum. Artık zamanı gelmıstı. Bır cırpıda soyunduk ve ne oldugunu anlamadan 69 pozısyonuna gectık. Amı ne kedar sıcak ve suluydu. O kadar guzeldı kı! Sonra bırden ters donup penısımın uzerıne oturdu. Amı bır koz parcası kadar sıcaktı. Artık cok mutluydum. ısını cok ıyı bılıyordu. Bırden uzerımden kalktı ve onumde domaldı. Tereddut ıcınde kalmıstım. Amına mı gıreyım yoksa o guzel kalcaların arasına .

mı! Bırden o bugulu sesıyle arkama gır dedı. Ben kalkık olan penısımı tukurukleyıp sıbelımın kalcalarına gırdım. Gırmemle ılerı dogru atıldı. Kacısı yoktu. ıkı elımle kalcalarını tutuyordum. O da bos durmuyor

amını oksuyordu. Bırden dızlerım tıtrıyerek bosaldım. Sankı hayatımın enguzel orgazımını yasıyordum. Bu o kadar guzeldı kı hala daha kendısıyle gorusuyorum. Gercı hayatlarımızda baskaları olsa da bırbırımızı tatmın edıyoruz. Sevgılerle… Gönderen: Sincapp

Bir Cevap Yazın

  • Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in, and view the posts' comments, there you will have the option to edit or delete them.
  • yılmaz: msn ekle fantezının kralını anlatım san ucurum senı donmelisin_bana_gulum@hotmail.de
  • harun: slm yavrum nasılsın sana numaramı vereyim 05428080801 ben harun afyonluyum telefonda sexe bayılıyorum

Kategoriler

